Η BMW συνεχίζει με πίστη στην ηλεκτροκίνηση

Η BMW συνεχίζει με πίστη στην ηλεκτροκίνηση

Δεδομένου ότι πλέον τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα γίνονται απόλυτα απαραίτητα για κάθε κατασκευαστή, η BMW δηλώνει θα συνεχίσει με προσήλωση την εξέλιξή τους.

Αν και είναι ξεκάθαρο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν βρει ακόμα τον πλήρη εμπορικό τους διασκελισμό, πλέον όλοι οι κατασκευαστές τα θέλουν στη γκάμα τους περισσότερο από ποτέ.

Και είναι λογικό, καθότι αποτελούν τη μόνη ρεαλιστική αυτή τη στιγμή λύση ώστε να ικανοποιηθούν οι μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων, για το σύνολο της γκάμας κάθε εταιρείας.

Πόσω μάλλον για τη BMW που έχει κάνει μια τεράστια επένδυση στην ηλεκτροκίνηση, η οποία απέδωσε τον πρώτο της καρπό το 2013, με το ριζοσπαστικό i3. Φουτουριστικό, εύχρηστο και εξαιρετικά προηγμένο, το i3 είναι αυτή τη στιγμή το πιο καλοπουλημένο premium κόμπακτ μοντέλο της αγοράς, με 60.000 πωλήσεις στα τρία χρόνια της ζωής του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW i3 Πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα [video]

Ο αριθμός μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακός ως απόλυτη τιμή, ωστόσο η εξέλιξη της δεύτερης γενιάς του είναι δεδομένη. Τουλάχιστον αυτό δήλωσε ο project manager του μοντέλου, Heinrich Schwackhoefer, αναφέροντας ότι η BMW παραμένει σταθερή στις απόψεις της για την ηλεκτροκίνηση. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή κανείς δε μπορεί να πει με βεβαιότητα πότε περιμένουμε τη νέα γενιά.

Είναι πάντως δεδομένο ότι θα έχει σαφώς μεγαλύτερη αυτονομία από το σημερινό μοντέλο, κάτι που φαίνεται ότι αποτελεί και το μεγαλύτερο φόβο όλων όσων θέλουν να το αγοράσουν. Δεν εξηγείται αλλιώς το γιατί πάνω από το 50% των αγοραστών να επιλέγουν την έκδοση REX που διαθέτει κι ένα θερμικό κινητήρα ο οποίος όταν χρειαστεί παίζει το ρόλο γεννήτριας και φορτίζει την άδεια μπαταρία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τρία χρόνια και 100.000 ηλεκτρικά οχήματα από το λανσάρισμα της BMW i

Ήδη πάντως η BMW εκμεταλλεύτηκε τη συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία των μπαταριών κι έχει ξεκινήσει να διαθέτει το i3 με μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία είναι στα 96 Ah αντί για τα 60 Ah των πρώτων αυτοκινήτων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι μπορείς να κάνεις πάνω από 300 km με μια φόρτιση στον τυποποιημένο κύκλο και περίπου 200 km σε πραγματικές συνθήκες.

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube