Η Audi σταματάει την εξέλιξη του 2λιτρου TFSI των 420 ίππων

Η Audi σταματάει την εξέλιξη του 2λιτρου TFSI των 420 ίππων

Είναι πλέον επίσημη πληροφορία ότι ο 4κύλινδρος 2λιτρος TFSI που ετοιμαζόταν και θα απέδιδε πάνω από 400 ίππους, δε θα συνεχίσει να εξελίσσεται.

Με το ΤΤ Quattro Sport Concept του 2014, η Audi μας είχε προϊδεάσει για έναν καινούργιο κινητήρα για τη νέα γενιά του TT RS.

Ωστόσο, το RS παρουσιάστηκε με τον γνωστό 5κύλινδρο 2,5λιτρο κάτω από το καπό του, πυροδοτώντας ανησυχίες για την τύχη του πολλά υποσχόμενου νέου 2λιτρου, 4κύλινδρου κινητήρα.

Σε ερώτηση σχετικά με αυτό το θέμα, ο επικεφαλής μηχανολόγος της Audi Quattro GmbH έδωσε μια λακωνική και απόλυτα σαφή απάντηση: «Ο 2λιτρος Ε888 των 400 ίππων είναι νεκρός».

Η απόδοση του ΕΑ888 ήταν 420 ίπποι στις 6.700 rpm και 45,9 kgm από τις 2.400 έως τις 6.300 rpm, δηλαδή κάτι περισσότερο από τον 5κύλινδρο που τελικά χρησιμοποιήθηκε στο TT RS.

Την εξέλιξη του συγκεκριμένου μοτέρ είχε αναλάβει ο Friedrich Eichler, ο άνθρωπος που εξέλιξε τον 2λιτρο κινητήρα της Mercedes-AMG. Μέχρι πρότινος υπήρχε η σιγουριά ότι ο νέος κινητήρας ήταν κοντά στην παραγωγή, ώστε να προσφέρει τις υπηρεσίες του χωρίς μεγάλο κόστος σε όποιο από τα μικρότερα Audi χρειαζόταν μια ώθηση ισχύος ή κύρους.

Ωστόσο, η ακύρωση του συγκεκριμένου πρότζεκτ φαίνεται τελικά να σχετίζεται άμεσα με τις περικοπές που προέκυψαν στον όμιλο Volkswagen λόγω dieselgate. Γι’ αυτό και για το κορυφαίο ΤΤ τελικά προτιμήθηκε η πιο φτηνή λύση του αναβαθμισμένου 5κύλινδρου, που απέκτησε αλουμινένιο μπλοκ και κάρτερ από μαγνήσιο για να χάσει βάρος. Αυτό άλλωστε ήταν και το πιο βασικό του μειονέκτημα.

[Πηγή: Autoblog.com]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube