Daimler: Σύστημα ψεκασμού νερού στα λάστιχα
Η Daimler εξελίσσει ένα σύστημα που θα ρυθμίζει τη θερμοκρασία των ελαστικών ψεκάζοντας πάνω τους νερό της βροχής.
Στα αυτοκίνητα, συνήθως ασχολούμαστε με την ψύξη του κινητήρα, των φρένων και... της καμπίνας. Να όμως που η Daimler στρέφει την προσοχή της στην ψύξη, αλλά και τη θέρμανση, των ελαστικών.
Όλοι ξέρουμε ότι τα ελαστικά δεν αποδίδουν όπως πρέπει όταν είναι εντελώς κρύα, ούτε όταν υπερθερμαίνονται. Αλλά πέρα από το να προσαρμόσουμε ανάλογα την οδήγησή μας σε καθεμιά από αυτές τις περιπτώσεις, δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά άλλα πράγματα.
Τώρα η Daimler έρχεται να ρυθμίσει τη θερμοκρασία των ελαστικών των αυτοκινήτων της με ένα νέο σύστημα ψεκασμού νερού, όπως φαίνεται από τη σχετική ευρεσιτεχνία που κατέθεσε στο UK Intellectual Property Office. Το σύστημα της Daimler περιλαμβάνει δύο συλλέκτες νερού της βροχής, έναν στο εμπρός και έναν στο πίσω παρμπρίζ. Το νερό μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, ή να ζεσταθεί από το σύστημα ψύξης του κινητήρα.
Οι αισθητήρες θερμοκρασίας που είναι τοποθετημένοι στα λάστιχα ενημερώνουν πότε αυτή βγαίνει εκτός αποδεκτών ορίων, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, οπότε με τρία μπεκ ψεκάζεται νερό πάνω στο πέλμα του ελαστικού, στην κατάλληλη θερμοκρασία. Με αυτό τον τρόπο τα λάστιχα μπορούν να ζεσταίνονται πιο γρήγορα τα κρύα χειμωνιάτικα πρωινά, ή να διαλύεται ο πάγος που ίσως έχει σχηματιστεί πάνω τους, αλλά και να δροσίζονται το καλοκαίρι, όταν υπερθερμαίνονται.
Όλο αυτό μας φαίνεται μια πολύ καλή ιδέα, και μένει να δούμε αν και πότε θα περάσει στα αυτοκίνητα παραγωγής της Daimler.
[Πηγή: AutoGuide]