Ταξίδι στον χρόνο, θα αγόραζες E39 BMW M5 με μόλις 1.019 km;
Η κλασική BMW M5 με τον υπέροχο ατμοσφαιρικό V8 είναι ένα ποίημα στην οδήγηση. Αλλά θα σου κοστίσει όσο δύο ολοκαίνουργιες επαναφορτιζόμενες.
Η Ε39 BMW M5 θεωρείται από πολλούς το απαύγασμα, η κορωνίδα ανάμεσα στις τόσες γενιές του καλοζυγισμένου πισωκίνητου γερμανικού σεντάν. Με 400 ίππους από τον 5λιτρο V8 — για την ακρίβεια 4.941 cc, υπέροχο ζύγισμα, μπλοκέ διαφορικό και χειροκίνητο κιβώτιο, προσφέρει μια ανόθευτη αίσθηση που χάθηκε στα επόμενα μοντέλα.
Είτε επειδή απέκτησαν αυτόματη μετάδοση, είτε επειδή βάρυναν υπερβολικά. Να, όπως η σημερινή υβριδική BMW M5 που ξεπερνά τους 2,4 τόνους. Αν είσαι από αυτούς που εκτιμούν την οδηγοκεντρική προσέγγιση, αξίζει να ρίξεις μια ματιά στο μοντέλο της αγγελίας. Καταρχάς, να σε πληροφορήσουμε ότι πωλείται στις ΗΠΑ κι ότι δεν είναι φθηνή.
Πραγματική χρονομηχανή, θα σε ταξιδέψει πίσω στη δεκαετία του 2000 — και μάλιστα με το πλάι
Στην αμερικανική αγορά, με $279.977 (€252.500) μπορείς να αγοράσεις δύο ολοκαίνουργιες PHEV M5, με ηλεκτρική λειτουργία μες στην πόλη και 727 ίππους. Αλλά και το υπέρογκο βάρος που προαναφέραμε.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το υβριδικό σύστημα στη νέα BMW M5 ζυγίζει όσο ένα Caterham
Παρότι κυκλοφόρησε πάνω από δύο δεκαετίες πριν, η Dakar Yellow BMW M5 έχει διανύσει μόλις 1.019 km. Δηλαδή στην πράξη είναι αμεταχείριστη. Η τιμή της εκτοξεύεται, τόσο από τη μηδενική της χρήση, όσο κι από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο χρώμα είναι εξαιρετικά σπάνιο στην άλλη όχθη του Ατλαντικού.
Με 6δισκο CD player, αλλά κυρίως αυτόν τον καλλίφωνο V8, εκπέμπει μια γοητεία που δεν μπορεί να προσπεράσει αβίαστα κάθε λάτρης της αυτοκίνησης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Manhart ανασταίνει την BMW 8 Series με τον V8 της M5 E39
Οι επιδόσεις της είναι πλέον ξεπερασμένες με απόλυτα νούμερα. Με 5,3” για το 0-100, είναι πιο αργή ακόμη κι από μια πετρελαιοκίνητη 540d της γενιάς G60. Όχι πως όλα αυτά θα απασχολήσουν όποιον την επιλέξει. Θα καρπωθεί ένα υπέροχα ζυγισμένο πλαίσιο, που προσφέρει απλόχερα υπερστροφική απόλαυση.
Παρά τα χρονάκια της, μπορεί να διατηρεί για πλάκα πολύ υψηλές ταχύτητες στον κατάλληλο αυτοκινητόδρομο. Όπως αυτή η Ε39 με τα 200.000 km, που πιάνει τα 300 km/h στην Autobahn.