smart #5, επιτέλους ένα ηλεκτρικό SUV για τους περιπετειώδεις

smart #5, επιτέλους ένα ηλεκτρικό SUV για τους περιπετειώδεις

Με αυτονομία 550 km κι εμφάνιση που δηλώνει ότι αγαπάει την περιπέτεια, το smart #5 θα αποτελέσει το μεγαλύτερο μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η φίρμα.

Αυτό είναι το πρωτότυπο smart #5, το οποίο προεικονίζει το μοντέλο παραγωγής. Το πλήρως ηλεκτρικό SUV θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο 6άμηνο του έτους, τοποθετημένο πάνω από τα crossover smart #1 και smart #3

Η μητρική εταιρεία περιγράφει το smart #5 ως ένα «premium μεσαίου μεγέθους SUV», χωρίς να παρέχει συγκεκριμένες διαστάσεις. Το μέγεθός του θα είναι ανάμεσα στο Audi Q3 και στην GLB. Οι αναλογίες του #5 μοιάζουν με της τελευταίας, κάτι που δεν είναι τυχαίο καθώς τα smart σχεδιάζονται στο στούντιο σχεδιασμού της Mercedes-Benz.

Ξεχάστε τα στενάκια της πόλης, το smart #5 διψά για δράση κι έχει την ηλεκτρική αυτονομία να την υποστηρίξει

smart #5

Ωστόσο, σε αντίθεση με το γερμανικό SUV, το smart #5 αναμένεται να βασίζεται στην πλατφόρμα SEA της Geely, όπως άλλωστε και το Polestar 4, το Volvo EX30 και το Zeekr X. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hλεκτρικό Volvo EX30, αστικό αυτοκίνητο για το 2024

Αναμένεται να υπάρχει επιλογή μεταξύ μονοκινητήριας πισωκίνητης έκδοσης και τετρακίνητης με διπλό ηλεκτρομοτέρ, οπότε όσοι ορέγεστε εκτός δρόμου ακρότητες, θα πρέπει να αγοράσετε την τελευταία.

smart #5

Το πρωτότυπο είναι εξοπλισμένο με ζόρικα ελαστικά, προστατευτικές ποδιές, ιμάντες και σχάρα οροφής με ενσωματωμένα LED, για να βλέπετε μες στα σκοτάδια στην άγρια φύση. Δεν περιμένουμε βέβαια να ενσωματωθούν όλα αυτά τα καλούδια στην έκδοση παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ RS Evolution, το αυτοκινούμενο που χωράει ένα smart

Όμως, κάποια από τα συγκεκριμένα εξοπλιστικά στοιχεία ίσως βρουν τον δρόμο τους στο μοντέλο που θα μπορούμε να αγοράσουμε στις εκθέσεις, πιθανώς σε κάποια σκληροτράχηλη έκδοση. Ή ως έξτρα εργοστασιακός εξοπλισμός. 

smart #5

Καλά όλα τα παραπάνω, αλλά για να αποχωριστείς την άσφαλτο με EV, θες αυτονομία και γρήγορη φόρτιση. Το #5 θα περιλαμβάνει 800V ηλεκτρική αρχιτεκτονική, με την εταιρεία να δηλώνει ότι θα έχει «μπαταρία πάνω από 100 kWh». Αυτονομία 550 km κατά WLTP και ταχυφόρτιση έως 150 kW. Το 10-80% θα διαρκεί 15'.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ smart #3 με ακραίo εξοπλισμό αντιμετωπίζει την έρημο Γκόμπι

Αυτή τη στιγμή, κανένας ηλεκτρικός αντίπαλος του smart #5 δεν φαίνεται να προσφέρει πραγματικές εκτός δρόμου συγκινήσεις. Αναφερόμαστε στο Model Y, το MINI Countryman, την BMW iX1 και το Volvo EX40, το Audi Q4 e-tron και τις Mercedes-Benz EQA.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube