Σε πολωνέζικο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis το Leapmotor T03

Σε πολωνέζικο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis το Leapmotor T03

Η συμφωνία Ομίλου Stellantis-LeapMotor φτάνει σύντομα στην ουσία του θέματος: Παραγωγή και πώληση φθηνών κινεζικών EV από τον γαλλο-ιταλο-αμερικανικό όμιλο.

Σε αντίθεση με τη Volkswagen, τους premium Γερμανούς και το Groupe Renault, o Όμιλος Stellantis δεν κατάφερε ποτέ να αποκτήσει σοβαρή πρόσβαση στην κινεζική αγορά αυτοκινήτου. Αυτό άλλαξε το περασμένο φθινόπωρο, όταν έγινε μέτοχος του 21% της Leapmotor κι απέκτησε δικαιώματα πώλησης των αυτοκινήτων της εκτός Κίνας. Τώρα, πάει ένα βήμα παρακάτω: Θα φτιάχνει το Leapmotor T03 στην Πολωνία!

Το Leapmotor T03 είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο πόλης, με 75 ίππους και 280 km αυτονομίας. Με περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις και χαριτωμένη εμφάνιση, υπόσχεται ότι θα κάνει ό,τι κι ένα Dacia Spring, αλλά σε χαμηλότερη τιμή.

Μικρά και φθηνά ηλεκτρικά! Αυτό χρειάζεται η αγορά, αυτό ξεκινά να κάνει ο Όμιλος Stellantis

Leapmotor T03

Η παραγωγή του θα γίνεται στο Tychy, το πολωνικό εργοστάσιο που συναρμολογούσε το θερμικό FIAT 500 για περισσότερα από 15 χρόνια. Αλλά καθώς το ιταλικό μοντέλο καταργείται φέτος το καλοκαίρι, το Leapmotor T03 θα πάρει τη θέση του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκτήστε το νέο ηλεκτρικό Citroën ë-C3 με €54 τον μήνα

Οι ευρωπαϊκές τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά αναμένουμε ότι θα είναι σημαντικά φθηνότερο από το Citroën ë-C3, επίσης της Stellantis, το οποίο θα έρθει και σε μια έκδοση μικρής αυτονομίας το 2025, που θα μειώσει την αρχική τιμή του κάτω από τα  €20 χιλιάρικα.

Leapmotor T03

Ενώ άλλες κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες σχεδιάζουν να δημιουργήσουν ολοκαίνουργια εργοστάσια σε χώρες όπως η Ιταλία κι η Ουγγαρία, η Leapmotor έχει το προβάδισμα χάρη στην απόφαση της Stellantis να αγοράσει το 21% του μεριδίου της τον περασμένο Οκτώβριο για $1,6 δισεκατομμύρια.

Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν μια κοινοπραξία που δίνει στη Stellantis το αποκλειστικό δικαίωμα να κατασκευάζει και να πουλά οχήματα Leapmotor εκτός Κίνας κι αυτό δεν περιορίζεται στην Ευρώπη.

Leapmotor T03

Το αφεντικό της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι θα μπορούσε επίσης να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στην Αμερική. «Κάποια στιγμή, οι δυτικές κυβερνήσεις μπορεί να μπουν στον πειρασμό να μπλοκάρουν τις κινεζικές εξαγωγές», ανέφερε ο Tavares. Για όσους έχουν γερή μνήμη, το είχε προτείνει μάλιστα ο ίδιος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Carlos Tavares: Μην μειώνετε τις τιμές, θα γίνει «λουτρό αίματος»

«Τώρα, έχουμε την ευκαιρία να συναρμολογήσουμε κινεζικά μοντέλα μέσα στη Δύση. Είτε είναι η Ευρώπη, είτε η Βόρεια Αμερική».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube