RS Race, αυτό ναι, είναι ένα πραγματικά ποθητό Škoda Enyaq
Ένα Škoda Enyaq που ζει κι αναπνέει για αγωνιστική οδήγηση. Κρίμα που δεν μπορούμε να το αγοράσουμε.
Το Škoda Enyaq Coupé RS αγριεύει και μεταμορφώνεται σε ένα αγωνιστικό πρωτότυπο, ετοιμοπόλεμο για κάθε ασφάλτινη ειδική διαδρομή. Την ίδια στιγμή, το RS Race συνδυάζει την αγωνιστική εμπλοκή με την οικολογία.
Πώς το καταφέρνει αυτό; Πέρα από το γεγονός ότι είναι ηλεκτρικό, όπως όλα τα Škoda Enyaq, έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά στη μεταποίησή του σε αγρίμι. Οι προφυλακτήρες, τα φτερά, η οροφή, ο αεραγωγός οροφής κι η πίσω αεροτομή επωφελούνται από βιώσιμα βιοσύνθετα υλικά, τα οποία βρίσκονται επίσης στο εσωτερικό, στο ταμπλό, στα πάνελ των θυρών και στα υποπόδια.
Μπορεί ένα ηλεκτρικό οικολογικό μοντέλο να γίνει ένα ικανό αγωνιστικό;
Οι μηχανικοί μείωσαν επίσης το βάρος τοποθετώντας πολυανθρακικά πλαϊνά και πίσω παράθυρα, ενώ η γυάλινη οροφή παραχώρησε τη θέση της σε ένα βιοσύνθετο πάνελ. Εν τέλει, η τσεχική εταιρεία ανακοινώνει ότι το αγωνιστικό πρωτότυπο ζυγίζει 316 kg λιγότερο από το εργοστασιακό μοντέλο. Είναι και λίγο μεγαλύτερο, χάρη στα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα φουσκώματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Škoda Enyaq Coupé RS iV
Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 72 mm εμπρός και 116 mm πίσω, ενώ όλο το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 70 mm σε σχέση με το μοντέλο δρόμου. Διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, σκουρόχρωμα πίσω φώτα και μια λωρίδα LED που διατρέχει όλη τη μάσκα και συνδέει τα δύο μπροστινά φωτιστικά σώματα. Ξεχωρίζουμε τους αεραγωγούς πίσω από τα μπροστινά και πίσω φτερά.
Αλλά τι σόι αγωνιστικό θα ήταν χωρίς roll-cage κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής χάλυβα χρωμίου-μολυβδαινίου στην καμπίνα; Συνδυάζεται με μπάκετ καθίσματα της Atech με ζώνες έξι σημείων, γέμιση ασφαλείας στις πόρτες κι αυτόματη πυρόσβεση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ρεκόρ ντριφτ για το Škoda Enyaq iV vRS [video]
Κόκκινες και πράσινες ενδείξεις τοποθετημένες στα πλάγια πληροφορούν για την κατάσταση του συστήματος υψηλής τάσης, χαρακτηριστικό εμπνευσμένο από το WRC. Τα κεραμικά φρένα συνδυάζονται με 10πίστονες δαγκάνες μπροστά και 4πίστονες πίσω, νέο σύστημα ψύξης φρένων, υδραυλικό χειρόφρενο και πεταλιέρα που προήλθε από το Fabia RS Rally2. Το σύστημα DCC έχει αντικατασταθεί από μια ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση.
Οι ηλεκτροκινητήρες κι η μπαταρία δεν έχουν αλλαγές σε σχέση με την έκδοση δρόμου. Η συνδυασμένης ισχύς φτάνει τους 340 ίππους, ενώ η μπαταρία των 82 kWh παραμένει ως είχε. Το σπριντ στα 100 km/h διαρκεί λιγότερα από 5”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h.