Rimac Nevera R, αγριεμένο κι ελαφρύτερο, με 2.107 ίππους

Rimac Nevera R, αγριεμένο κι ελαφρύτερο, με 2.107 ίππους

Το Rimac Nevera R αφήνει τον GT χαρακτήρα και φοράει την αθλητική του φόρμα, με έμφαση στο στρίψιμο και την αεροδυναμική.

Το Rimac Nevera δεν είναι ακριβώς αργό. Άλλωστε, κατέχει ένα σκασμό ρεκόρ επιταχύνσεων. Όμως, δεν είναι θέμα νούμερων αλλά αίσθησης.

Η νέα έκδοση Rimac Nevera R υπόσχεται ότι θα είναι ακόμα πιο γρήγορη και κυρίως, πιο σπορ. Τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα. Όντας σημαντικά ισχυρότερη, ελαφρύτερη και με πιο κοφτερή οδική συμπεριφορά.

Πιστάδικη έκδοση, με 193 επιπλέον ίππους, ελάφρωμα, πιο ψαγμένο στήσιμο κι ανώτερη αεροδυναμική

Rimac Nevera

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες και θα κοστίζει €2,3 εκατομμύρια προ φόρων, ήτοι €300.000 ακριβότερα από τη βασική έκδοση. Τι σου αγοράζουν αυτά τα χρήματα;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επιτέλους, ο Mate Rimac παρέλαβε το προσωπικό του Nevera

Καταρχάς, 2.017 ίππους από τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που στο «απλό» Nevera αποδίδουν 1.914. Σε συνδυασμό με τη νέα μπαταρία των 108 kWh — μείωση από τις 120 kWh — εξοικονομούνται 35 kg. Από στάση, τα 100 km/h έρχονται σε 1,81”, τα 200 σε 4,38” αντί για 4,42” και τα 300 σε 8,66” αντί για 9,22. Το 1/4 του μιλίου σε 8,23”, ενώ η τελική ταχύτητα είναι κι εδώ τα 412 km/h.

Rimac Nevera

Τα Michelin Pilot Sport 4S έχουν αντικατασταθεί από Pilot Sport Cup 2 κι ενώ το «σκέτο» φοράει 20άρες ζάντες και στις τέσσερις γωνίες, εδώ οι πίσω τροχοί είναι 21 ιντσών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Rimac Nevera μπαίνει στα ρεκόρ Γκίνες με... την όπισθεν [video]

«Όταν εξελίσσαμε το Nevera, θέλαμε να φτιάξουμε ένα ταχύτατο Grand Tourer — φροντίσαμε να είναι ευρύχωρο, άνετο και τέλεια ισορροπημένο μεταξύ συναρπαστικού κι ευκολοδήγητου», εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος Mate Rimac. «Αλλά πάντα προσαρμοζόμαστε στις επιθυμίες των πελατών και πολλοί έψαχναν για ένα αυτοκίνητο που να είναι πιο ακραίο και καλοστημένο».

Rimac Nevera

Έτσι λοιπόν, από τα 150 Rimac Nevera που θα κατασκευαστούν συνολικά, τα 40 θα είναι R. Με αναβαθμισμένα φρένα, διαφορετικό λογισμικό torque-vectoring και περισσότερο αρνητικό κάμπερ, ώστε οι Κροάτες να επιτύχουν μείωση της υποστροφής κατά 10%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rimac Nevera, εξαΰλωσε το ρεκόρ του Tesla Model S Plaid στο Nürburgring! [video]

Μια σταθερή πίσω αεροτομή κι ένας νέος διαχύτης αυξάνουν κατά 15% τη downforce, που πλέον φτάνει τα 400 kg στα 350 kmh. Έτσι, η πλευρική πρόσφυση έχει αυξηθεί κατά 5%. Το αποτέλεσμα είναι μια μείωση 3,8στο γυρολόγιο στην πίστα δοκιμών του Nardo στη νότια Ιταλία, που έχει μήκος 6,22 km. Αναμένουμε ότι θα σπάσει για πλάκα το «7άρι» στην Πράσινη Κόλαση.

Rimac Nevera

Η νέα πίσω αεροτομή κι οι ζάντες δεν αποτελούν τις μόνες οπτικές διαφοροποιήσεις. Η Rimac έχει επίσης ανασχεδιάσει ολόκληρο το μπροστινό μέρος, που κάνει το R να φαίνεται πιο φαρδύ, χαμηλότερο και πιο μοντέρνο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube