Renault Sport: Αγωνιστικά Clio Cup, Clio Rally και Clio RX
Οι νέες εκδόσεις του γαλλικού σουπερμίνι μας ανοίγουν την όρεξη για το Clio R.S.
Στα πλαίσια του γαλλικού Grand Prix, η Renault Sport Racing παρουσίασε τη νέα γκάμα αγωνιστικών εκδόσεων της πέμπτης γενιάς του Clio που θα τρέξουν σε ενιαία πρωταθλήματα Cup και άλλους χωμάτινους και ασφάλτινους αγώνες με ιδιώτες οδηγούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio
Τα Clio Cup (για πίστα), Clio Rally και Clio RX (rally-cross WRX) βασίζονται στο Clio R.S. Line και φορούν βελτιωμένες εκδόσεις του κινητήρα 1.3 TCe με απόδοση 170 - 180 PS και 280 - 320 Nm ροπής ανάλογα με τους εκάστοτε κανονισμούς των πρωταθλημάτων που θα συμμετέχουν. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου της Sadev, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης της ZF. Το αγωνιστικό τμήμα της Renault στο Dieppe βελτίωσε επίσης το στήσιμο της ανάρτησης και τα φρένα, σύμφωνα πάντα με τους κανονισμούς των πρωταθλημάτων.
Αισθητικά, τα αγωνιστικά Clio φορούν το bodykit του R.S. Line, όμως η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, η εισαγωγή αέρα οροφής, οι πολυάκτινες ζάντες με τα αγωνιστικά ελαστικά της Michelin και τα εντυπωσιακά γραφικά που συνδυάζονται με κίτρινη ή μαύρη απόχρωση το κάνουν να ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά και μας ανοίγουν την όρεξη για την επερχόμενη κορυφαία έκδοση Clio R.S.
Η εξέλιξη των αγωνιστικών εκδόσεων κράτησε ένα χρόνο, με γνώμονα την αξιοπιστία, την υψηλή απόδοση αλλά και το χαμηλό κόστος χρήσης. Κάθε ένα από τα Clio Cup, Rally και RX σχεδιάστηκε για να ικανοποιεί τις ανάγκες διαφορετικών τύπων αγώνων, ενώ η Renault θα προσφέρει kit μετατροπής για τους πελάτες που θέλουν να τρέχουν σε διαφορετικές κατηγορίες με το ίδιο όχημα.
Η εμπορική διάθεση των αγωνιστικών Clio θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο, έτσι ώστε να είναι έτοιμα για τις σεζόν του 2020.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Σασί
- Βάση: Clio RS Line
- Ατσάλινο monocoque
- Εμπρός Άξονας: Pseudo McPherson
- Πίσω Άξονας: H axle
- Ανάρτηση: μη ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Bos Suspension
Κινητήρας
- 1.3 TCe Renault – 4 κύλινδροι – 16 βαλβίδες
- Garrett Turbocharger
- Σύστημα Ψύξης βασισμένο στο μοντέλο παραγωγής
- Άμεσος Ψεκασμός
- Ισχύς: 170 - 180 PS, ανάλογα με τους κανονισμούς
- Ροπή: 280 - 320 Nm, ανάλογα με τους κανονισμούς
- Μέγιστα rpm : 6.500
- Ηλεκτρονικά συστήματα της Life Racing
- Καύσιμο: SP98
Διαστάσεις
- Μήκος - Πλάτος - Ύψος (mm): 4050 – 1988 - 1400
- Μετατρόχια Εμπρός - Πίσω (mm) : 1500 - 1490
- Μεταξόνιο (mm) : 2579
- Βάρος ανάλογα με τους κανονισμούς
Μετάδοση
- Σειριακό κιβώτιο πέντε σχέσεων + όπισθεν της Sadev
- Χειροκίνητες αλλαγές με ηλεκτρικό ξεκλείδωμα για όπισθεν
- Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της ZF
- Συμπλέκτης της Sachs
Τροχοί
- Τροχοί: 6x15 (χώμα), 6.5x16 (άσφαλτος), 7x17 (Cup)
- Ελαστικά της Michelin
- Εμπρός και πίσω φρένα ανάλογα με τους κανονισμούς
- Υδραυλικό χειρόφερνο
Άλλα
- Ντεπόζιτο FT3 σύμφωνο με τις προδιαγραφές της FIA