Mitsubishi: Eίναι το Vision Ralliart Concept το “EVO” της νέας εποχής;
Το Vision Ralliart Concept που παρουσίασε σήμερα η Mitsubishi είναι ουσιαστικά ένα Outlander PHEV, που με τα κατάλληλα στεροειδή της Ralliart, δεν είναι απίθανο να εξελιχθεί στο “EVO” της νέας εποχής...
Η Ralliart επέστρεψε. Είναι όμως αυτό που περίμεναν οι φανατικοί θαυμαστές της φίρμας; Είναι νωρίς να απαντήσει κανείς. Το Vision Ralliart Concept πάντως είναι γεγονός και μας δίνει μια πρώτη γεύση του τι μέλλει γενέσθαι.
Η Mitsubishi λίγες ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου στο Τόκιο, έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες. Το πρωτότυπο μοντέλο των Ιαπώνων θα αποτελέσει τη βάση πάνω στην οποία θα εξελιχθούν κι άλλες προτάσεις της φίρμας με τη σφραγίδα της Ralliart στο άμεσο μέλλον.
Άλλωστε οι ομοιότητες του Vision Ralliart Concept με το 4ης γενιάς Outlander PHEV είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς, παρόλο που η ιαπωνική φίρμα στη ανακοίνωση της αποφεύγει να συνδέσει τα δύο μοντέλα μεταξύ τους. Όπως και να χει, η ουσία είναι πως η Mitsubishi επιστρέφει σε γνώριμα «αγωνιστικά» μονοπάτια και αυτό μόνο καλό μπορεί να είναι για όλους εμάς τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
«Το Vision Ralliart Concept αποτυπώνει το πως οραματιζόμαστε το μέλλον των σπορ προτάσεων μας. Οι υψηλές επιδόσεις, συνδυάζονται με κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά σε κάθε είδους επιφάνεια κίνησης» αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της η Mitsubishi.
Οι Ιάπωνες κράτησαν κλειστά στα χαρτιά τους σε ότι αφορά πολλά από τα νευραλγικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου μοντέλου. Τουλάχιστον προς ώρας. Για παράδειγμα, δεν γίνεται λόγος πουθενά τι απόδοσης θα είναι ο κινητήρας. Θυμίζουμε πως το 4ης γενιάς Outlander PHEV τροφοδοτείται από ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 2,4 λίτρων «MIVEC» ισχύος 98kW με 195 Nm ροπής, ενώ συνεργάζεται με δυο ακόμα ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρόσθιο άξονα (85kW με 255 Nm) και έναν στον πίσω (100kW με 195 Νm).
Η Mitsubishi επίσης αναφέρει ότι το Vision Ralliart Concept εφοδιάζεται με μεγαλύτερη μπαταρία, χωρίς όμως να ξεκαθαρίζει την χωρητικότητά της. Το επερχόμενο πάντως Outlander PHEV έρχεται με 20άρα (kWh) που σημαίνει, ηλεκτρική αυτονομία κίνησης κοντά στα 90 km.
Πιο σπορ όμως σε φιλοσοφία είναι και το σύστημα τετρακίνησης του Vision Ralliart Concept. Το καινοτόμο σύστημα της εταιρείας S-AWC (Super-All Wheel Control) αναβαθμίστηκε περαιτέρω για να συνάδει με τον πιο μπρουτάλ χαρακτήρα του πρωτότυπου μοντέλου, διατηρώντας όμως τα 7 προγράμματα λειτουργίας του. Επίσης, οι τροχοί είναι μεγαλύτεροι (από 20 σε 22’’) και κρύβουν στα ενδότερα τους 6πίστονες δαγκάνες.
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι ακριβώς έχει στο νου της η ιαπωνική φίρμα αναφορικά και με την επιστροφή της Ralliart στα δρώμενα, αυτό που είμαστε σε θέση να επιβεβαίωσουμε είναι ότι οι Ιάπωνες ζήτησαν ανοιχτά την γνώμη του κοινού τόσο για το Vision Ralliart Concept όσο και για την περαιτέρω εξέλιξη του πρότζεκτ.
Λαμβάνοντας πάντως υπόψη μας τις τεράστιες ομοιότητες του πρωτότυπου μοντέλου με το νέας γενιάς Outlander PHEV, τότε θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα υπάρξει στο μέλλον μια καυτή έκδοση δρόμου με τα λογότυπα της Ralliart. Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Μπορεί κανείς να αποκλείσει το γεγονός, ότι οι Ιάπωνες είναι σε θέση να ρίξουν στην αγορά το 2022 ή το 2023, ένα τόσο σπορ και σκληροπυρηνικό ελευθέρου χρόνου όχημα όσο ήταν ορισμένα από τα “EVO” του παρελθόντος; Μάλλον όχι. Ειδικά εάν αναλογιστούμε ότι Lancer δεν υπάρχει πουθενά στον ορίζοντα ούτε καν ως ιδέα... Μόνο SUV περιλαμβάνει το παλμαρέ.