Επίσημο: Cupra Ibiza
Το πρωτότυπο hot hatch της SEAT αποκαλύφθηκε για να σφυγμομετρήσει τις διαθέσεις του κοινού πριν παρθεί η απόφαση για την παραγωγή του.
Η Cupra, ο νέος σπορ βραχίονας της SEAT, αποκάλυψε το πρωτότυπο Ibiza που αποτελεί πρόκριμα ενός δυνητικού σπορ σουπερμίνι 200 ίππων που θα μπαίνει στα χωράφια των μικρών GTi.
Η παρουσία του στο επίσημο λανσάρισμα του Cupra Ateca, θα επαναληφθεί στο Salon de l’Automobile, τον Μάρτιο στη Γενεύη, προκειμένου να καταγραφούν οι αντιδράσεις του κοινού πριν το αυτοκίνητο πάρει την άγουσα για την κατασκευή του μοντέλου παραγωγής.
Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, κατανοούμε ότι τα στελέχη της SEAT δεν έχουν δισταγμούς σχετικά με το λανσάρισμα της έκδοσης παραγωγής, μιας και το «φαινόμενο καλωσορίσματος» έχει επίπτωση σε όλη την γκάμα των Ibiza. O επικεφαλής του R&D της ισπανικής εταιρείας, Matthias Rabe, δήλωσε ότι αυτή η στρατηγική θα ακολουθηθεί στα πρώτα χρόνια της νέας φίρμας Cupra, η οποία θα «βγάζει παράγωγα» μοντέλων της SEAT. Ωστόσο, δεν απέκλεισε στο μέλλον θα ένα αυθύπαρκτο μοντέλο της Cupra.
Δεδομένου ότι θα παραμείνει άρρηκτα συνδεδεμένο με το SEAT Ibiza, το Cupra Ibiza αναμένεται να συνεχίσει την παράδοση των προκατόχων του με τα σήματα της SEAT και να βρίσκεται στη σπορ πλευρά του Volkswagen Polo GTI. Ως εκ τούτου, θα φορά τον ίδιο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των δύο λίτρων με τα 200 άλογα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: SEAT Ibiza FR 1.5 TSI Evo
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Διαρροή εικόνων για το SEAT Tarraco
Στην παρουσίαση, έκανε την εμφάνισή του επίσης το Cupra Arona, βέβαια όχι με φυσική παρουσία, αλλά μέσα στο προωθητικό video του Ateca. Η σπορ έκδοση του Arona είναι επίσης ένα πρωτότυπο, αλλά με σοβαρές προϋποθέσεις να μπει επίσης σε παραγωγή, καθώς ο Rabe σχολίασε ότι η Cupra αποτέλεσε μέρος της «μεγαλύτερης προϊοντικής επίθεσης» της SEAT.
Ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Cupra, Wayne Griffiths, δήλωσε ότι ο διαχωρισμός από τη SEAT ήταν σημαντικός για την αξία της φίρμας. «Από την άποψη της τοποθέτησης του προϊόντος, προσθέτει περισσότερα να το εντάξεις σε μια ξεχωριστή μάρκα» είπε. «Αν το κρατούσαμε στο περιβάλλον της SEAT, θα υπήρχαν πάντα συμβιβασμοί. Θέλουμε να το βγάλουμε από τον κόσμο της SEAT και να το βάλουμε στην πίστα. Οι περισσότερες εταιρείες που διαθέτουν σπορ φίρμες τις βγάζουν εκτός της κληρονομιάς τους, όπως η Abarth. Αλλά θέλουμε να κοιτάζουμε προς το μέλλον».