Η Ferrari 612 Scaglietti μετατρέπεται σε πανέμορφη μπαρκέτα
Λέγεται 612 TR Teppista, μαγνητίζει τα βλέμματα κι υπόσχεται μια ανόθευτη οδηγική εμπειρία.
H Ferrari 612 Scaglietti ήταν μετριοπαθής αισθητικά σε σχέση με τα υπόλοιπα δημιουργήματα του Μαρανέλο, αλλά ένας καροσερίστας έδωσε στο ιταλικό GT μια νέα πνοή κατασκευάζοντας ένα ρετρό αμάξωμα μπαρκέτα.
Ονομάζεται 612 TR Teppista και μοιάζει με σύγχρονη αναβίωση της πανέμορφης 500 TR από τα τέλη της δεκαετίας του '50. Το ογκώδες αμάξωμα που σχεδίασε ο Pininfarina έχει δώσει τη θέση του σε ένα γλυπτό και πληθωρικό σχήμα που συνδυάζει το παλιό ύφος με μοντέρνες πινελιές.
Η Ferrari 612 Scaglietti μετατρέπεται σε μπαρκέτα και ξαναβαφτίζεται 612 TR Teppista. Ο V12 των 540 ατμοσφαιρικών PS παραμένει στη θέση του.
Το ευμέγεθες μπροστινό σπόιλερ έρχεται σε αντίθεση με τις απαλές κλασικές γραμμές. Παραδόξως όμως ταιριάζει σχεδιαστικά, καθώς η Teppista βγάζει αγριάδα, χάρη στις έντονες πλαϊνές ποδιές με ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης, τον έντονο πίσω διαχύτη και την τεράστια αεροτομή.
Τα μόνα που θυμίζουν την 612 είναι τα στρογγυλά πίσω φώτα και φυσικά ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 5,7 lt, που αποδίδει 540 PS στις 7.250 rpm και 588 Nm στις 5.250 rpm.
Ως αποτέλεσμα, η Ferrari Μεγάλου Τουρισμού μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4" και να πιάσει τα 320 km/h. Υποθέτουμε ότι η Teppista είναι ακόμα πιο γρήγορη, χάρη στο μικρότερο βάρος και τη μειωμένη μετωπική επιφάνεια. Μόνο μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου ένα ζευγάρι γυαλιά, μην περιμένεις από το υποτυπώδες παρπρίζ να σε προστατέψει.
Το στιλ της μπαρκέτα μάς θυμίζει τη Ferrari Monza SP1, μοντέλο πολύ μακριά σε φιλοσοφία και σχεδίαση από την 612 Scaglietti, διάδοχος της οποίας στην ιταλική γκάμα είναι η 812 Superfast που θα καταργηθεί σύντομα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Vandenbrink Shooting Brake βασισμένο στη Ferrari 612 Scaglietti
Ενώ το εξωτερικό έχει επανασχεδιαστεί εκ βάθρων, το εσωτερικό της 612 έχει διατηρηθεί. Η καμπίνα βέβαια έχει διακοσμηθεί με μπλε δέρμα και κίτρινες πινελιές, συνδυασμός μάλλον επιτηδευμένα κραυγαλέος.
Οι λάτρεις της ιταλικής μάρκας συνήθως δεν εγκρίνουν όσους παρεμβαίνουν στα δημιουργήματα της εταιρείας του Enzo Ferrari. Ο πρόσφατος εξηλεκτρισμός μιας Testarossa δεν αντιμετωπίστηκε πολύ ευγενικά από το κοινό.
Όμως, η Teppista δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Φέρνει μια ρετρό πνοή σε ένα μοντέλο που δε θεωρείται από τα κλασικά της Ferrari κι όλοι δηλώνουν ανακουφισμένοι που διατηρήθηκε ο εργοστασιακός V12 και δεν αντικαταστάθηκε από ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.