Πώς κατάφερε η Porsche 912 να ζυγίζει κάτω από 700 kg;
Η KAMM έκανε το θαύμα της και με ευρεία χρήση ανθρακονημάτων, η Porsche 912c ζυγίζει 699 kg. Κοστίζει όμως το βάρος της σε χρυσάφι.
Η βραχύβια Porsche 912 ήταν κάποτε το φθηνότερο μοντέλο στην γκάμα της γερμανικής εταιρείας, χάρη στον 4κύλινδρο κινητήρα αντί για τον μεγαλύτερο 6κύλινδρο της 911.
Πουλήθηκε από το 1965 έως το 1969, αποτελώντας τον άμεσο διάδοχο της 356. Ωστόσο, αυτή η ελαφρωμένη 912c, κάθε άλλο παρά προσιτή είναι. Όσο βάρος έχει χάσει, τόσο ακριβότερη είναι, αφού τιμάται €400.000.
Κόστιζει το βάρος της σε χρυσάφι: €400 χιλιάρικα για 699 kg
Κατασκευασμένη από την KAMM στην Ουγγαρία, η Porsche 912c υιοθετεί ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα για να περικόψει περισσότερα από 300 kg βάρους.
Όταν το πανάκριβο restomod ανεβαίνει στη ζυγαριά, η ένδειξη σταματά στα αδιανόητα χαμηλά 699 kg. Υπάρχει η επιλογή του βαμμένου αμαξώματος, αλλά τότε θα προστεθούν κάμποσα γραμμάρια βάρους. Και βέβαια, δεν θα μπορείτε να απολαμβάνετε το άβαφο κάρμπον.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 με βάρος σχεδόν 3 τόνους!
Αυτή η δρακόντεια δίαιτα φέρνει άλλο ένα όφελος, καθώς η κατανομή βάρους αγγίζει πλέον το τέλειο, το ιδανικό 50:50. Θυμίζουμε ότι οι 911 είναι πισωμήχανες κι έχουν επικριθεί για τη συγκέντρωση μαζών στο πίσω μέρος. Όχι αυτή εδώ.
Εάν έχετε ήδη μια Porsche 912 στο γκαράζ, η KAMM θα σας χρεώσει μόνο €360.000 για την κατασκευή της 912c. Όποιος θεωρεί ότι αυτά είναι πολλά χρήματα για την «911 του φτωχού», η ουγγρική εταιρεία προσφέρει ένα ενδιάμεσο πακέτο, όπου η εργοστασιακή οροφή και τα πίσω φτερά παραμένουν.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτή η Porsche 356 είναι παρκαρισμένη στο ίδιο σημείο εδώ και 20 χρόνια
Στην περίπτωση αυτή, η 912c ζυγίζει 750 kg, αλλά μη νομίζετε ότι θα γλιτώσετε και τόσα πολλά: Μόλις €40.000. Α, όλα κι όλα: Αν είναι να ελαφρώσετε την 912 σας, ας το κάνετε με τον σωστό τρόπο.
Εκτός από το ελάφρωμα, η KAMM τοποθέτησε έναν μεγαλύτερο κινητήρα 2,0 lt που ανεβάζει ως τις 7.200 rpm και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου και πολυπετάλουδη εισαγωγή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια Porsche 356, λιμουζίνα (!), βγαίνει στο σφυρί!
Το αερόψυκτο σύνολο αποδίδει 190 PS, υπερδιπλασιάζοντας την αρχική ισχύ σε σχέση με του εργοστασιακού μοτέρ των 1,6 lt που κληρονομήθηκε από τη 356.
Οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις αρχές του 2024 κι η KAMM υπόσχεται ότι δεν θα υπάρχουν δύο πανομοιότυπα αυτοκίνητα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Allrad: Μια τετρακίνητη 356 με σασί από 911
Η Porsche κατασκεύασε σχεδόν 30.000 κουπέ και περίπου 2.500 τάργκα κατά τη διάρκεια της πενταετούς παραγωγής της 912.