Onvo L60, αντίπαλος του Model Y από τη Nio, τιμή από €19.000
Το Onvo L60 της Nio μπορεί να αγοραστεί χωρίς μπαταρία, η οποία θα μισθώνεται σε μηνιαία βάση.
Η Nio έχει αναπτύξει ένα δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών και προσφέρει τα μοντέλα της με μηνιαίο μίσθωμα της μπαταρίας. Το Onvo L60 είναι το τελευταίο μοντέλο που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.
Αυτό δίνει στον αντίπαλο του Tesla Model Y τη δυνατότητα να αγοραστεί πολύ φθηνά. Για την ακρίβεια, στην κινεζική αγορά, ξεκινά από τα €19.000. Στη συνέχεια, ο κάτοχος του Onvo L60 θα πρέπει να πληρώνει €76 τον μήνα για την μπαταρία των 60 kWh ή €112 για αυτήν των 85. Σε περίπτωση που κάποιος επιλέξει το όχημά του να αποκτηθεί με μπαταρία εξαρχής, το πρώτο τιμάται €26.000 και το δεύτερο €30.000. Θυμίζουμε ότι η Nio έχει στήσει ένα ιδιόκτητο δίκτυο αλλαγής μπαταριών, όπου μάλιστα νοικιάζει τη θηριώδη μπαταρία των 150 kWh σε όσους έχουν μπροστά τους κάποιο πολύ μακρινό ταξίδι.
Φθηνότερο από το Model Y και με ανταλλάξιμη μπαταρία. Αλλάζεις αστραπιαία, αδιαφορείς για το degradation
Το Onvo L60 προσφέρεται σε πισωκίνητες και 4κίνητες εκδόσεις, με τις πρώτες να καρπώνονται 326 ίππους και 305 Nm, ενώ οι 4κίνητες προσθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων στον μπροστινό άξονα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Nio έριξε τον χρόνο ανταλλαγής μπαταρίας κάτω από τα 2,5'
Η μικρή μπαταρία με το ένα μοτέρ επαρκεί για 555 km αυτονομίας και με τα δύο για 525 km, σε αμφότερες τις περιπτώσεις κατά το αισιόδοξο πρωτόκολλο μετρήσεων CTLC. Αν επιλεχθεί η μπαταρία των 85 kWh, η αυτονομία εκτοξεύεται στα 730 km. Η Nio ετοιμάζει μια τρίτη μπαταρία, που θα προσφέρει 1.000 km εμβέλειας.
Η Nio αναμένει ότι θα πουλά έως και 20.000 Onvo L60 τον μήνα στην εγχώρια αγορά, ενώ έχει υποσχεθεί ότι θα φέρει το ηλεκτρικό μοντέλο και στην Ευρώπη. Για να αποφύγει μάλιστα τους πρόσθετους δασμούς που επιβαρύνουν τα κινεζικά ηλεκτρικά, η Nio βολιδοσκοπεί την αγορά εργοστασίου της Audi στο Βέλγιο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το κινεζικό Nio ET7 διένυσε 1.070 km με μία φόρτιση με τις μπαταρίες 150 kWh ημί-στερέας κατάστασης
Ξεκίνησε να φτιάχνει τον Σκαραβαίο της VW το 1954 και τώρα συναρμολογεί το ηλεκτρικό Q8 e-tron, αλλά οι πωλήσεις του είναι ισχνές κι οι ιθύνοντες ενημέρωσαν τους 3.000 εργαζομένους ότι θα υπάρξουν δύο γύροι απολύσεων.