Ο CEO της Ford οδηγεί έξι μήνες το Xiaomi SU7, το λατρεύει [vid]
Ο Jim Farley οδηγεί επί έξι μήνες ένα Xiaomi SU7 και το περιγράφει ως «φανταστικό». Τρέμει στην ιδέα ότι θα πρέπει να το επιστρέψει κάποια στιγμή.
Οι διευθύνοντες σύμβουλοι των αυτοκινητοβιομηχανιών συνήθως προτιμούν να εξυμνούν τα δικά τους προϊόντα για προφανείς λόγους. Αλλά τώρα ο CEO της Ford, Jim Farley, παραδέχτηκε ότι οδηγεί επί έξι μήνες ένα Xiaomi SU7 κι έχει να πει μόνο τα καλύτερα λόγια.
Πρόσφατα δήλωσε σε μια συνέντευξή του ότι απολαμβάνει να οδηγεί το κινέζικο ηλεκτρικό σεντάν καθημερινά τους τελευταίους έξι μήνες. Και του αρέσει τόσο πολύ που φοβάται ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να δώσει πίσω τα κλειδιά του Xiaomi SU7. Μας θύμισε τον RJ Scaringe, CEO της Rivian, που είχε παραδεχτεί ότι είχε αγοράσει ένα Tesla Model Y για τον εαυτό του.
Έφεραν ένα Xiaomi SU7 από την Κίνα για να το εξετάσουν κι ο Τζιμάκος καβάτζωσε τα κλειδιά και δεν το δίνει πίσω!
«Δεν μου αρέσει να μιλάω τόσο πολύ για τον ανταγωνισμό, αλλά οδηγώ το Xiaomi», εξομολογήθηκε ο Farley στον Robert Llewellyn, οικοδεσπότη του podcast Fully Charged. Εξηγώντας ότι παρόλο που το EV δεν πωλείται εκτός Κίνας, η Ford είχε στείλει ένα στις ΗΠΑ για αξιολόγηση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7, έχει 5πλάσια επιτυχία από την προσδοκόμενη
«Πετάξαμε ένα SU7 από τη Σαγκάη στο Σικάγο και το οδηγώ εδώ και έξι μήνες και δεν θέλω να το επιστρέψω», δήλωσε ο ισχυρός άντρας που έχει αναλάβει να καταστήσει το Μπλε Οβάλ ανταγωνιστικό έναντι των όλο και πιο ικανών κινεζικών εταιρειών. «Είναι φανταστικό», ενθουσιάστηκε ο Farley. «Πουλάνε 10.000, 20.000 τον μήνα εδώ κι έξι μήνες».
Λιγότερο φανταστικό για τα στελέχη της Xiaomi είναι το γεγονός ότι η εταιρεία έχανε €8.700 για κάθε αυτοκίνητο που πουλήθηκε τους πρώτους έξι μήνες του έτους. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford δεν διευκρίνισε ποια έκδοση του SU7 οδηγεί, αλλά ακόμα και το βασικό πισωκίνητο μοντέλο, έχει αξιοπρεπέστατα νούμερα: 299 ίππους και μπαταρία LFP 73,6 kWh της BYD με αυτονομία 700 km στο αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7, ένα Model S σε χρήματα Model 3, ούτε €28 χιλιάρικα
Αναρωτιόμαστε πόσο θα ενθουσιαζόταν ο Farley αν οδηγούσε το Xiaomi SU7 Ultra, την μπερλίνα των 1.570 ίππων που απειλεί να καταρρίψει το ρεκόρ της Porsche Taycan Turbo GT στο Nürburgring.