Το νέο Zeekr 001 φορτίζει από 10 στο 80% σε λιγότερα από 11,5'
Φορώντας την μπαταρία Shenxing της CATL, το Zeekr 001 πιάνει τα 546,4 kW!
Τι λένε όλοι οι σκεπτικιστές της ηλεκτροκίνησης; Ότι θα αποκτήσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο όταν θα μπορεί να γεμίσει σε πέντε λεπτά. Μπορεί αυτό το νούμερο να απέχει αρκετά ακόμα από την πράξη, αλλά οι εξελίξεις τρέχουν ταχύτατα. Το νέο Zeekr 001 μπορεί πλέον να φορτίσει από το 10 στο 80% σε λιγότερα από 11,5'!
Πριν δύο εβδομάδες σάς ενημερώσαμε για το νέο Nio ET9 Thunder, που φορά σύστημα 900V και γεμίζει 250+ km σε 5'. Τώρα, ένα άλλο μοντέλο εξ Ανατολών, το Zeekr 001 από την Κίνα καυχάται ότι οδηγεί τις εξελίξεις.
Φορτίζοντας με τον καταιγιστικό ρυθμό των 546,4 kW, το Zeekr 001 χρειάζεται 11' και 28” για το 10-80%
Τα εύσημα πρέπει να αποδοθούν στη νέα μπαταρία Shenxing της CATL. Με χωρητικότητα 95 kWh, η LFP μπαταρία μπορεί να παραγγελθεί μόνο στην 4κίνητη έκδοση του 001, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις του κινεζικού μοντέλου αρκούνται στη NMC των 100 kWh, που κατασκευάζεται επίσης από την CATL.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Kimi Räikkönen,νέος Σύμβουλος Επιδόσεων της Zeekr, θα απογειώσει το Zeekr 001 FR των 1.265 PS
Όπως μπορείτε να δείτε και μόνοι σας στο βίντεο που δημοσίευσε η εταιρεία, όταν το Zeekr 001 κούμπωσε σε έναν ταχυφορτιστή Zeekr V3 ισχύος 600 kW, κατάφερε να πιάσει τα 546,4 kW!
Οι εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση τρέχουν με ασύλληπτο ρυθμό, με τη συντριπτική πλειοψηφία τους να προέρχεται από την Κίνα και την Tesla. Πρόσφατα, η Nio ανακοίνωσε ότι κατασκεύασε την πρώτη μπαταρία ημί-στερέας κατάστασης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ρουά ματ, το Tesla Model Y αποκτά αυτονομία 600 km
Με χωρητικότητα 150 kWh, δεν θα διατίθεται προς αγορά σε νέα μοντέλα, αλλά μόνο προς ενοικίαση για όσους τη χρειάζονται πραγματικά για να κάνουν κάποιο πολύ μακρινό ταξίδι.
Θυμίζουμε ότι η Nio διαθέτει σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών και μπορεί να πουλήσει τα μοντέλα της χωρίς μπαταρία, αλλά με μηνιαία συνδρομή. Ο William Li, ιδρυτής της Nio, οδήγησε πρόσφατα ένα ET7 Ultra Long Range, εξοπλισμένο με την 150άρα μπαταρία. Κατάφερε να διανύσει 1.044 km με μία μόνο φόρτιση με 3% χωρητικότητα μπαταρίας να απομένει.
Τον Φεβρουάριο, το πολυμορφικό Li Auto Mega κατάφερε να αντλήσει έως και 521,2 kW σε συμβατό ταχυφορτιστή κι αναπλήρωσε αυτονομία 500 km σε μόλις 10 λεπτά. Πάντα σύμφωνα με το πολύ αισιόδοξο κινεζικό πρωτόκολλο δοκιμών.