VW Golf GTI: Πρεμιέρα στην έκθεση Γενεύης το Μάρτιο
Το δημοφιλές hot hatch θα φορά τον 2.0 TSI σε δύο εκδόσεις ισχύος.
Η Volkswagen επιβεβαίωσε πως το νέο VW Golf GTI θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Όπως γνωρίζαμε ήδη, η γκάμα του Golf όγδοης γενιάς θα εμπλουτιστεί με τέσσερις εκδόσεις επιδόσεων μέσα στο 2020 - το προσθιοκίνητο GTI, το πετρελαιοκίνητο GTD, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό GTE και το κορυφαίο τετρακίνητο R. Τα τρία πρώτα θα παρουσιαστούν στη Γενεύη ενώ το Golf R θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed τον Ιούλιο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Golf
Εμφανισιακά, το Golf GTI θα ξεχωρίζει από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τη γρίλια με το έμβλημα GTI και τις κόκκινες πινελιές, τις ζάντες που θα κρύβουν πίσω τους κόκκινες δαγκάνες φρένων, την αεροτομή και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στην ουρά.
Στο εσωτερικό θα διατηρεί το ψηφιακό περιβάλλον οδήγησης που εισήγαγε το Golf όγδοης γενιάς, με σπορ πινελιές στο τιμόνι, τα πεντάλ και τα καθίσματα, καθώς και με νέα γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Σε αντίθεση με τις φήμες της περασμένης χρονιάς, το νέο Golf GTI δεν θα έχει ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης, όπως αποφάσισε ο CEO του VW Group, Herbert Diess, αλλάζοντας την κατεύθυνση που είχε ορίσει ο προκάτοχός του, Matthias Müller. Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός 2.0 TSI που φορά και η σημερινή γενιά, ο οποίος θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 245 PS και 291 PS. Η δύναμη θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή αυτόματου DSG 7 σχέσεων. Σύμφωνα με το Autocar, το νέο GTI θα έχει καλύτερες επιδόσεις από τον προκάτοχό του με επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 6" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
Η ανάρτηση με ενεργά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, θα αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην ηλεκτρο-μηχανική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης για καλύτερη πληροφόρηση και αμεσότητα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η ισχυρότερη έκδοση του GTI πιθανότατα θα ονομαστεί Clubsport αντί για TCR, καθώς η Volkswagen αναμένεται να αποσυρθεί από το πρωτάθλημα TCR στα πλαίσια της στροφής στην ηλεκτροκίνηση.
Όσο για τις υπόλοιπες εκδόσεις επιδόσεων του Golf, γνωρίζουμε πως το επαναφορτιζόμενο υβριδικό GTE θα συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων και μπαταρία 13 kWh, και θα έχει συνδυαστική απόδοση 245 PS.
Το Golf GTD θα εξοπλίζεται με τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI στην κορυφαία έκδοση ισχύος με καλύτερα χαρακτηριστικά από την προηγούμενη γενιά.
Τέλος, το Golf R θα συνδυάζει τον 2.0 TSI με τετρακίνηση, ενώ η απόδοση του θα ξεπερνά τους 300 PS - στο μέλλον είναι πιθανό να δούμε και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση Golf R Plus με κοντά στους 350 PS.
Πηγή: Autocar