Volvo: Έρχονται περισσότερα κουπέ SUV μοντέλα
Η σουηδική φίρμα θα εμπλουτίσει τη γκάμα της με περισσότερα SUV αλλά θα διατηρήσει και τα στέισον βάγκον στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Η Volvo ετοιμάζεται να επεκτείνει τη γκάμα της με περισσότερα κουπέ SUV μοντέλα όπως το ηλεκτρικό C40 Recharge, χωρίς όμως να ξεχνά τα στέισον βάγκον τα οποία θα συνεχίσουν να υπάρχουν και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Όπως δήλωσε στο αυστραλέζικο Caradvice ο Robin Page, αντιπρόεδρος της Volvo σχετικά με το σχεδιασμό: «Είδαμε το C40 ως φυσική επιλογή δίπλα στο XC40 καθώς γνωρίζουμε πως οι πελάτες μας θέλουν ψηλότερη θέση οδήγησης, ευκολότερη είσοδο και έξοδο από την καμπίνα και πρακτικότητα. Φυσικά δεν μας επιτρέπεται να μιλήσουμε για μελλοντικά προϊόντα αλλά μπορώ να πω ότι αυτές οι αρχές θα είναι σημαντικές για τη μελλοντική γκάμα καθώς βλέπουμε ότι αυτό ζητούν οι πελάτες της Volvo».
Είναι πιθανό λοιπόν η σουηδική φίρμα να παρουσιάσει ηλεκτρικές κουπέ SUV εκδόσεις των μελλοντικών XC60 και XC90 που θα ανταγωνιστούν τις αντίστοιχες προτάσεις των BMW (X4, X6) και Audi (Q4 etron, Q8).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Volvo C40 Recharge, το ηλεκτρικό κουπέ SUV [video]
Σχετικά με τον εξηλεκτρισμό της γκάμας ο Robin Page δήλωσε: «Αναλύουμε διαρκώς τις αλλαγές στις προσδοκίες των πελατών μας και τις σχεδιαστικές τάσεις. Έχουμε μια γκάμα μοντέλων και προφανώς προσφέρουμε διαφορετικά είδη αυτοκινήτων για κάθε lifestyle. Πιστεύω πως αυτό που θα δείτε στο μέλλον είναι ότι θα προσαρμόσουμε τις αναλογίες των μοντέλων στις αρχές της ηλεκτροκίνησης - δε χρειαζόμαστε πλέον το χώρο για τον κινητήρα εμπρός, ούτε μεγάλη ανοιχτή γρίλια οπότε αυτή η σχεδιαστική γλώσσα θα αλλάξει.
Εκτός όμως από τα SUV που πρωταγωνιστούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η Volvo θα διατηρήσει και τα στέσιον βάγκον στα οποία έχει μακρά παράδοση: «Πιστεύω πως παραμένει η ανάγκη για τους πελάτες μας να έχουν ένα όχημα χαμηλότερο από SUV το οποίο να έχει ένα μεγάλο και πρακτικό χώρο αποσκευών».
Στόχος της Volvo είναι τα ηλεκτρικά μοντέλα να αφορούν το 50% των συνολικών της πωλήσεων μέχρι το 2025 και να προχωρήσει σε αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μέχρι το 2030.
[Πηγή: Caradvice]