Volkswagen: Τα μυστικά της παραγωγής του νέου Golf
Πάνω από 2.700 μεμονωμένα εξαρτήματα, 962 συστήματα καλωδίων με μήκος 1.340 μέτρα, γραμμή παραγωγής μήκους 69 km, είναι μερικά από τα «μυστικά» του Golf VIII.
Πάνω από 35 εκατομμύρια VW Golf σε διάφορες εκδόσεις έχουν παραχθεί παγκοσμίως από τότε που εμφανίστηκε η πρώτη γενιά του μοντέλου, με τα 26 από αυτά να έχουν παραχθεί στο εργοστάσιο του Wolfsburg. Η παραγωγή του Golf VIII έχει ήδη ξεκινήσει.
Τα πρώτα αυτοκίνητα θα βρίσκονται στις εκθέσεις της εταιρείας σε Γερμανία και Αυστρία τον Δεκέμβριο και αμέσως μετά θα αρχίσει η διάθεσή τους και στις λοιπές αγορές.
Προκειμένου να μπει στην παραγωγή το Golf VIII έγιναν πολλές αλλαγές στη γραμμή παραγωγής, ενώ αυτό που τονίζει η εταιρεία είναι ότι παρά το γεγονός ότι το νέο μοντέλο είναι πιο «πολύπλοκο» από το απερχόμενο, η διαδικασία παραγωγής του θα είναι πιο γρήγορη χάρη σε αυτές τις αλλαγές και βελτιώσεις.
Στο εργοστάσιο του Wolfsburg, 8.400 εργαζόμενοι εργάζονται αποκλειστικά για το Golf VIII. Το αυτοκίνητο έχει πάνω από 2.700 μεμονωμένα εξαρτήματα. Υπάρχουν 962 συστήματα καλωδιώσεων με 1.340 μέτρα καλωδίου στο πλήρως συνδεδεμένο Golf. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο το νέο Golf έχει 31 συστήματα περισσότερα και 100 μέτρα καλωδίων επιπλέον. Ξεκινώντας με την παράδοση του χαλύβδινου φύλλου μέχρι το τελικό όχημα να εγκαταλείψει το εργοστάσιο, το Golf θα έχει διανύσει 69 χιλιόμετρα στη γραμμή παραγωγής.
Αναλύοντας σχετικά την όλη διαδικασία, ο Dr. Andreas Tostmann, μέλος του ΔΣ της Volkswagen δήλωσε: «Το Golf VIII είναι πολύ πιο πολύπλοκο από τον προκάτοχό του. Παρόλα αυτά, έχουμε μειώσει τον μέσο χρόνο παραγωγής περίπου μία ώρα. Επειδή το Golf VIII ανήκει στη δεύτερη γενιά προϊόντων της πλατφόρμας MQB, επιτύχαμε σημαντική μείωση των επενδύσεων στην όλη διαδικασία, αλλά και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα».
Η όγδοη γενιά του Golf βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB που χρησιμοποιήθηκε και στο απερχόμενο μοντέλο, κάτι που μεταφράζεται σε μεγάλη οικονομία, καθώς το 80% των υφισταμένων εγκαταστάσεων μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτούσιο για την παραγωγή του.
Η εγκατάσταση όλων των δεδομένων στο αυτοκίνητο είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται μέσω ενός γρήγορου δικτύου WLAN με το αυτοκίνητο να βρίσκεται στη γραμμή παραγωγής. Αυτό μεταφράζεται σε οικονομία χρόνου στην όλη διαδικασία παραγωγής. Επί της ουσίας ο χρόνος για τη συγκεκριμένη διαδικασία παραμένει ο ίδιος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος των δεδομένων είναι σημαντικά μεγαλύτερος.
Από το 2020 μια νέα, πλήρως αυτοματοποιημένη γενιά συστημάτων μεταφοράς εξαρτημάτων χωρίς οδηγό, θα διασφαλίσει μέσα στο ίδιο εργοστάσιο ταχύτερη παροχή υλικού, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εύρυθμη λειτουργία του. Παράλληλα, η εφοδιαστική διαδικασία του Body Shop θα παρουσιάσει 7% βελτίωση της παραγωγικότητας μέσω της χρήσης 23 ρομπότ μεταφοράς.
Να θυμίσουμε ότι το Golf VIΙΙ που θα αποκαλυφθεί αύριο, Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, θα έχει λιγότερες εκδόσεις σε ό,τι έχει να κάνει με τα διαθέσιμα αμαξώματα. Παράλληλα θα ενσωματώνει κορυφαίες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα το Innovision Cockpit με δύο μεγάλες οθόνες αφής (σ.σ.: η λύση θυμίζει έντονα Mercedes A-Class).
Για περισσότερες λεπτομέρειες… υπομονή έως αύριο!