Volkswagen ID.7, φτιάχτηκε για την Κίνα αλλά δεν αρέσει στους Κινέζους!
Σχεδιασμένο κυρίως για την Κίνα, το Volkswagen ID.7 φαίνεται να μην ικανοποιεί τους ντόπιους πελάτες. Κακά μαντάτα λοιπόν, για τον Γερμανό κατασκευαστή που παλεύει να σαγηνεύσει με τα ηλεκτρικά του τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.
Με μήκος σχεδόν πέντε μέτρα και τιμή εκκίνησης πάνω από €60.000, το νέο Volkswagen ID.7 δεν απευθύνεται στο ευρύ ευρωπαϊκό κοινό.
Απευθύνεται περισσότερο στην κατηγορία των αγοραστών που επιλέγουν μεγάλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως BMW i5, Mercedes EQE ή ακόμα ακόμα το Tesla Model S.
Πιθανότατα, το Wolfsburg θα αναγκαστεί γρήγορα να μειώσει την τιμή του Volkswagen ID.7 όπως έχει ήδη κάνει για το ID.3
Από την άλλη, η Κίνα είναι ένας από τους κύριους στόχους της γερμανικού γκρουπ. Το γενναιόδωρο μήκος και τα πολύ ευρύχωρα πίσω καθίσματα ταιριάζουν περισσότερο στα γούστα της σινικής αγοράς, όπου οι ηλεκτρικές μπερλίνες έχουν πολλαπλασιαστεί εδώ και αρκετά χρόνια.
Το Volkswagen ID.7 παράγεται επίσης τοπικά μέσω της κοινοπραξίας FAW-VW -θα κατασκευάζεται επίσης επί τόπου στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια άλλη αγορά που στοχεύει ο όμιλος.
Δυστυχώς για τον Γερμανό κατασκευαστή, δημοσιογράφοι από το Car News China εξηγούν ότι το Volkswagen ID.7 είχε κακή εμπορική εκκίνηση στη χώρα. Τις πρώτες 72 ώρες από το εμπορικό λανσάρισμά του, πήρε μόνο 300 παραγγελίες συνολικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen ID.7, τεράστια διαφορά τιμής σε Κίνα και Ευρώπη
Αυτός ο αριθμός παραγγελιών κατά τις πρώτες 72 ώρες κυκλοφορίας δίνει γενικά την τάση για την επιτυχία ενός νέου μοντέλου και επομένως τα πράγματα δεν φαίνονται πολύ καλά για το Volkswagen ID.7 στην Κίνα.
Σύμφωνα με το Car news China, η Volkswagen πιθανότατα θα αναγκαστεί γρήγορα να μειώσει την τιμή του αυτοκινήτου όπως έχει ήδη κάνει για το ID.3.