Volkswagen ID.3: Από πού θα προέρχονται τα εξαρτήματά του;
Σε λίγες μέρες ή εβδομάδες, τα διάφορα εργοστάσια του ομίλου θα ξεκινήσουν να συνεργάζονται για να παράγουν σε αριθμό τα διάφορα μέρη του επόμενου ηλεκτρικού κόμπακτ χάτσμπακ της VW που θα συναρμολογείται στο Zwickau, στη Γερμανία.
Από τη βιομηχανική μονάδα στο Brunswick, στο βόρειο τμήμα της Γερμανίας, θα προέρχεται ένας μεγάλος αριθμός εξαρτημάτων που μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνουν τις μπαταριών, τα «καλούπια» και τα συστήματα λογισμικού. Κάτι που εξάλλου ήδη κάνει σταδιακά από το 2013 για διάφορα ηλεκτρικά μοντέλα του ομίλου, από το μίνι e-up! μέχρι τα φορτηγά Scania και MΑΝ, περνώντας φυσικά από το e-Golf που θα αντικατασταθεί από το ID.3, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Passat GTE και το ηλεκτρικό επαγγελματικό e-Crafter.
Από τη μονάδα του Brunswick θα παρέχονται ακόμη τα μηχανικά μέρη που σχετίζονται με τα φρένα, την ανάρτηση, το τιμόνι, τους άξονες και κάποια χυτά μπλοκ στήριξης των αξόνων
Κατεβαίνοντας προς το κέντρο της Γερμανίας, τη σκυτάλη παίρνει το εργοστάσιο του Kassel, όπου θα κατασκευάζονται στοιχεία της πλατφόρμας MEB και του ηλεκτροκινητήρα. Εκτός από τον τελευταίο, ο ρότορας και ο στάτορας έχουν ανατέθηκαν στη μονάδα του Salzgitter και ο σκελετός του αυτοκινήτου σε αυτή του Ανόβερου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το εσωτερικό το Volkswagen ID.3 αποκαλύπτεται [video]
Οι άξονες κίνησης θα προέρχονται από το εργοστάσιο στο Wolfsburg, ενώ η μονάδα του Poznań στην Πολωνία θα είναι υπεύθυνη για το καβούκι του κιβωτίου ταχυτήτων.
Η επίσημη παρουσίαση του Volkswagen ID.3 θα πραγματοποιηθεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο, λίγο πριν οι εργαζόμενοι στο Zwickau ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή.
Ο κατασκευαστής σχεδιάζει να κατασκευάζει 500.000 κινητήρια σύνολα ανά έτος, δηλαδή περίπου 2.000 ημερησίως, για την Ευρώπη. Από το 2023, το ετήσιο νούμερο θα ανέβει σε 1,4 εκατομμύρια με τη συνεργασία του κινεζικού εργοστασίου στην Tianjin.