Τα καινούρια SUV που έρχονται Ελλάδα το 2025
Τα SUV συνεχίζουν να κυριαρχούν στην αυτοκινητοβιομηχανία και το 2025 δεν θα αποτελέσει εξαίρεση. Δείτε τα νέα μοντέλα που θα κάνουν την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά και θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.
Αν παρακολουθείς τα αυτοκινητικά δρώμενα, σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι σχεδόν τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους ανήκουν στην κατηγορία των SUV.
Φυσικά, αυτή η τάση δεν περνά απαρατήρητη ούτε από τους κατασκευαστές, οι οποίοι βλέπουν τα SUV να πωλούνται σαν ζεστό ψωμί. Είναι λοιπόν χαρακτηριστικό πως στην ελληνική αγορά, το 60% των νέων ταξινομήσεων αφορούσε SUV. Έτσι, το 2025 αναμένεται να είναι άλλη μία χρονιά όπου τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου θα κυριαρχήσουν στο αγοραστικό ενδιαφέρον.
Είτε μιλάμε για ολοκαίνουργια είτε για ανανεωμένα μοντέλα, οι επιλογές είναι αμέτρητες! Από μικρά, οικονομικά και θερμικά SUV μέχρι εντυπωσιακά, αμιγώς ηλεκτρικά και premium μοντέλα, ο «μπαχτσές» έχει πραγματικά τα πάντα.
Ας δούμε, λοιπόν, τη λίστα με τα SUV που θα κάνουν την εμφάνισή τους στην ελληνική αγορά το 2025.
Abarth 600e
Το Abarth 600e έρχεται οργισμένο σε δύο εκδόσεις, την Turismo και την Scorpionissima, αποδίδοντας 240 και 280 ίππους αντίστοιχα. Αμφότερες με μπλοκέ διαφορικό. Η παραγωγή της Scorpionissima θα περιοριστεί στις 1.949 μονάδες, προς τιμήν του έτους ίδρυσης της ιταλικής μάρκας. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,85” και 6,24” αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 km/h.
Alfa Romeo Stelvio
To SUV των Μιλανέζων ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερη γενιά, αλλάζοντας ριζικά σε σχέση με την πρώτη. Θα πατά στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis και για πρώτη φορά στην ιστορία της θα αποκτήσει και 100% ηλεκτρική έκδοση με τετραψήφια ισχύ. Αναμένεται το δεύτερο 6μηνο του 2025.
Alfa Romeo Tonale fl
H Alfa Romeo Tonale πρόκειται να ανανεωθεί μέσα στο 2025, με σημείο αναφοράς την αναθεωρημένη κονσόλα και τον νέο, πιο σύγχρονο ψηφιακό πίνακα οργάνων. Εξωτερικά, η ανανέωση θα περιοριστεί στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, ενώ δεν αναμένονται αλλαγές ως προς τα συστήματα κίνησης. Αναμένεται στις αρχές του 2025.
Audi Q5
To δημοφιλές SUV του Ingolstadt είναι το πρώτο μοντέλο της σειράς «Q» που πατά στην πλατφόρμα PPC. To επιβλητικό παρουσιαστικό δένει αρμονικά με τις γραμμές του αμαξώματος, με την μάσκα singleframe να τονίζει την έντονη παρουσία του στον δρόμο. Στο εσωτερικό, το Digital Stage της φίρμας απαρτίζεται από τρεις οθόνες (11,9”, 14,5” και 10,9”). Διαθέσιμο σε εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ ξεκινά από τις €69.980.
Audi Q6 και SQ6 Sportback e-tron
Ακολουθώντας τα βήματα των Audi Q6 και SQ6 e-tron, οι εκδόσεις Sportback ανταλλάσσουν κάμποση πρακτικότητα κι εσωτερικό ύψος με πιο σπορτίφ σουλούπι. Που βγάζει περισσότερο δυναμισμό στο μάτι και μειώνει τον συντελεστή οπισθέλκουσας σε 0,26 από 0,28. Επιτρέποντας αυτονομία έως και 656 km. Ενώ το κουπεδίζον crossover έχει ίδιο μήκος και μεταξόνιο με το κανονικό μοντέλο, το Sportback βρίσκεται 3,7 cm πιο κοντά στο έδαφος. H αρχική του τιμή έχει οριστεί στις €69.980.
Audi RS Q6 e-tron
Από τη στιγμή που το SQ6 e-tron έχει 517 ίππους, αναμένουμε το RS Q6 να ξεπερνά κατά πολύ τους 600. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) με την καινούργια ηλεκτρική Porsche Macan. Η Audi δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά με μπαταρία τουλάχιστον 100 kWh θα έχει υψηλή αυτονομία.
BMW iX
H παραγωγή της ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2021, οπότε επιβάλλεται ένα facelift. Αναμένεται να αποκτήσει μεγαλύτερη αυτονομία από τα 630 km που προσφέρει η πρώτη γενιά, έτσι ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική σε μια πολύ απαιτητική κατηγορία. Αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει ριζικά είναι η εξωτερική της σχεδίαση.
BMW iX3
Ξέχνα το μοντέλο πρώτης γενιάς που βασιζόταν στη θερμική Χ3. Η νέα iX3 θα αποτελέσει το πρώτο δείγμα της πολυαναμενόμενης πλατφόρμας Neue Klasse με καινοτόμα συστήματα ελέγχου οδήγησης, άπλετους χώρους, και αισθητική αμαξώματος και καμπίνας που θα ενσωματώνουν τις νέες σχεδιαστικές τάσεις του Μονάχου. Βελτιωμένη αεροδυναμική και μεγαλύτερη αυτονομία.
BYD Atto 2
Με μήκος 4,31 m και μεταξόνιο 2,62 m, ακροβατεί μεταξύ των Β και C-SUV, υποσχόμενο επαρκείς χώρους κι ιδανικές διαστάσεις για καθημερινή χρήση. Κατά το λανσάρισμα, η έκδοση standard-range της Blade Battery με τους 177 ίππους θα έχει χωρητικότητα 45,1 kWh, παρέχοντας αυτονομία 312 km κατά WLTP. Αργότερα, θα υπάρξει κι έκδοση με μεγαλύτερη μπαταρία.
BYD Sealion 7
Με μήκος 4,83 m, το νέο μοντέλο της BYD είναι μακρύτερο από το αντίστοιχο crossover της Tesla, το Model Y. Το οποίο αποτελεί και τον μεγάλο του αντίπαλο. Θα προσφέρεται με μπαταρία 82,5 και 91,3 kWh, με την αυτονομία να φτάνει έως τα 502 km. Η τιμή του δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί τιμολογιακά πάνω από την μπερλίνα Seal.
Citroën C3 Aircross
To δημοφιλές μοντέλο της γαλλικής φίρμας άλλαξε εντελώς! Με boxy σχεδίαση και 7θέσια διάταξη θέτει σε πρώτο πλάνο την άνεση και την ευρυχωρία. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 1.200άρης PureTech με τους 100 ίππους, για να ακολουθήσει το ήπια υβριδικό σύνολο με τους 136 ίππους. Για πρώτη φορά, το C3 Aircross αποκτά ηλεκτρικές εκδόσεις, με μπαταρία 44 kWh. Η τιμή του διαμορφώνεται στις €18.900 (θερμικό) και €20.770 (ηλεκτρικό με επιδότηση).
Citroën C4/C4 X
Tα Citroën C4 και C4 X θα δεχτούν ένα μικρό φρεσκάρισμα, χωρίς όμως να αλλάξει ο χαρακτήρας τους. Αναμένουμε λοιπόν μικρές, εύστοχες επεμβάσεις, αναθεωρημένους προφυλακτήρες τη στιγμή που το C4 X θα αποκτήσει μια πιο έντονη, κουπέ γραμμή οροφής. Η γκάμα των κινητήρων θα είναι πλούσια, περιλαμβάνοντας θερμικές και ηλεκτρικές επιλογές. Θα το δούμε μέσα στο πρώτο 3μηνο του 2025.
Citroën C5 Aircross
H ναυαρχίδα της Citroën θα περάσει στη δεύτερη γενιά της, ούσα ανασχεδιασμένη σε μεγάλο βαθμό. Το αυτοκίνητο θα υιοθετήσει τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες της φίρμας, διατηρώντας τον οικογενειακό προσανατολισμό του. Θα πατά στην πλατφόρμα STLA Medium και πλάι στις θερμικές εκδόσεις θα προστεθούν και φουλ ηλεκτρικές. Αναμένεται το τελευταίο 3μηνο του 2025.
CUPRA Terramar
To Terramar είναι το τελευταίο θερμικό μοντέλο της φίρμας από την Abrera. Με μήκος στα 4,5 m κλείνει το μάτι σε εκείνους που θέλουν ένα οικογενειακό SUV με σπορ δυναμικό, μιας και η ιπποδύναμη μπορεί να φτάσει μέχρι τους 272 PS! Με πλούσια γκάμα (θερμικοί κινητήρες, MHEV και PHEV), δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ξεκινά την εμπορική του πορεία από €39.990.
Dacia Bigster
To πολυαναμενόμενο μοντέλο της ρουμανικής φίρμας πατά στην πλατφόρμα CMF-B και ξεχωρίζει από το δυναμικό παρουσιαστικό που δείχνει πως αναζητά την περιπέτεια (22 cm απόσταση από το έδαφος). Το εσωτερικό ακολουθεί τις ψηφιακές νόρμες της εποχής, με την προϊοντική γκάμα να περιλαμβάνει εκδόσεις διπλού καυσίμου, ήπια υβριδικές και φουλ υβριδικές με 140 ίππους.
DS N°8
Το DS N°8 θα αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα των Γάλλων και θα διατίθεται αποκλειστικά με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία 750 km. Δίνει έμφαση στην πολυτέλεια, στην κομψότητα και στην αρχοντιά. Το πιο ξεχωριστό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό της είναι η πλήρως καλυμμένη φωτιζόμενη μάσκα. Η καμπίνα έχει φουτουριστική σχεδίαση αλλά ανθίσταται στις υπερβολικές οθόνες που εκτείνονται σε όλο το πλάτος του ταμπλό.
FIAT Grande Panda
Αντλώντας έμπνευση από το Panda του 1980, το Grande Panda έρχεται να δώσει έναν νέο αέρα στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Οι καθαρές γραμμές προσυπογράφουν τον νεανικό χαρακτήρα και η τετραγωνισμένη σχεδίαση τη νοσταλγική διάθεση. Θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία ως ήπια υβριδικό (1,2 lt, 100 PS) και EV (44 kWh, 113 PS). Οι παραγγελίες στην Ελλάδα θα ανοίξουν το πρώτο 3μηνο του 2025.
Ford Puma Gen-E
Με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E αποτελεί το ηλεκτρικό alter ego του Ford Puma. Με 168 ίππους και 290 Nm, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8”, ενώ η NMC μπαταρία των 43 kWh υπόσχεται αυτονομία 376 km κατά WLTP. Η τιμή του στην ελληνική αγορά ξεκινά από τις €25.900, περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης.
Hyundai Inster
Ο πλανήτης χρειάζεται φθηνά ηλεκτρικά για τις αστικές μετακινήσεις και το Hyundai Inster είναι ακριβώς αυτό. Με μήκος 3,83 m και μεταξόνιο 2,58 m, υπόσχεται σωστή εκμετάλλευση χώρων κι ευελιξία στο αστικό περιβάλλον. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η βασική έχει μπαταρία 42 kWh κι απόδοση 97 ίππων. Η μεγαλύτερη, 49 kWh και 115 ίππους που του επιτρέπουν να έχει ζωηρές επιδόσεις: 10,6” για το 0-100 km/h. Κι αυτονομία 370 km (WLTP). Σε ταχυφορτιστή, μπορεί να φορτίσει με 120 kW, κορυφαία τιμή για την κατηγορία. Ταυτόχρονα, προσφέρει δυνατότητα φόρτισης συσκευών (V2L). Περιλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης, η τιμή ξεκινά από τις €18.186 και €19.930 αντίστοιχα. Για τους πιο περιπετειώδεις, υπάρχει κι έκδοση Cross που τιμάται €22.204.
Hyundai Ioniq 9
Το Hyundai Ioniq 9 αποτελεί ίσως το απόλυτο ηλεκτρικό οικογενειακό. Με άπλετους χώρους και χορταστική αυτονομία. Αποτελεί δίδυμο μοντέλο του Kia EV9, προσφέρει τρεις σειρές θέσεις και χάρη στην μπαταρία των 110,3 kWh ανακοινώνει 620 km αυτονομίας κατά WLTP. Θα προσφέρεται σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση. Θα μπορεί να φορτιστεί από το 10% στο 80% σε μόλις 24’.
Hyundai Santa Fe
H πέμπτη γενιά του Hyundai Santa Fe δεν θυμίζει σε τίποτα τις προηγούμενες, μιας και έχει υιοθετήσει μια πιο τετραγωνισμένη σχεδίαση. Το τετρακίνητο, επιβλητικό κορεατικό SUV, με πλήρως διασυνδεδεμένη καμπίνα, ικανότητα μεταφοράς επτά επιβατών και επαναφορτιζόμενα υβριδικό σύστημα κίνησης που αποδίδει 253 PS και 367 Nm, είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από €62.290.
JAECOO 5
To JAECOO 5 αποτελεί το μικρότερο SUV στην γκάμα την νιόφερτης στην ελληνική αγορά JAECOO. Με μήκος στα 4,38 m, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο τόσο ως θερμικό, υβριδικό αλλά και φουλ ηλεκτρικό, με μπαταρία χωρητικότητας 67 kWh.
JAECOO 7
Λίγο πιο πάνω από το JAECOO 5 τοποθετείται το JAECOO 7. Το πρώτο μοντέλο της κινεζικής φίρμας στην Ευρώπη είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές συστημάτων κίνησης. Το βενζινοκίνητο, δικίνητο ή τετρακίνητο, με τον 4κύλινδρο 1.600άρη αποδίδει 147 PS και 275 Nm. Το PHEV (αυτονομία 90 km) 204 PS και 310 Nm. Αναμένεται στην Ελλάδα το πρώτο 3μηνο του 2025.
Jeep Avenger 4xe
To B-SUV της αμερικανικής φίρμας απέκτησε και τετρακίνητη έκδοση, παραμένοντας πιστό στο DNA της Jeep. Οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, τα προστατευτικά πλαστικά, η απόσταση από τα έδαφος στα 21 cm αλλά και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης φανερώνουν τον off-road προσανατολισμό του. Κάτω από το καπό, ο γνώριμος 1.200άρης με τους 136 ίππους. Το περιμένουμε στις αρχές του 2025.
Kia EV9 GT
Η χαρά του πολύτεκνου! Χρειάζεται μόλις 4,5” για το 0-100, χάρη στους 508 ίππους που εισφέρουν οι δύο ηλεκτροκινητήρες. Ενσωματώνει το Virtual Gear Shift που πρωτοείδαμε στο Ioniq 5 N, μιμούμενο την εμπειρία ενός παραδοσιακού κιβωτίου ταχυτήτων. Οι πρώτες μονάδες αναμένονται στις αντιπροσωπείες το δεύτερο 6μηνο του 2025.
KGM Actyon
Βασισμένο στο Torres και θυμίζοντας έντονα το Range Rover Velar στο πίσω μέρος, το μεσαίο SUV της KGM (πρώην SsangYong) είναι πράγματι ένα πληθωρικό αυτοκίνητο. Το οποίο κινεί ένας 4κύνινδρος, 1.500άρης κινητήρας τούρμπο που αποδίδει 170 ίππους. Η κίνηση περνά είτε στους δύο είτε και στους τέσσερις τροχούς μέσα από ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο.
KGM Torres
To KGM Torres είναι ένα SUV που αποπνέει αυτοπεποίθηση και δυναμισμό. Κάτω από το καπό παίρνει θέση ο 4κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας των 163 ίππων. Είναι διαθέσιμο και ως 100% ηλεκτρικό με συσσωρευτή 73,4 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 460 km. Η εμπορική πορεία του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει τον Φεβρουάριο με την αρχική τιμή να διαμορφώνεται στις €32.390.
Leapmotor B10
Με διαστάσεις που το κατατάσσουν στα C-SUV, το Leapmotor B10 έχει μήκος 4,52 m και μεταξόνιο 2,74 m. Με εμφάνιση που δανείζεται στοιχεία από την Porsche Cayenne, 218 ίππους και μπαταρία LFP 69,9 kWh, το μεγάλο του όπλο θα είναι η κατασκευή του στην Πολωνία. Κάτι που θα το απαλλάξει από τους δασμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
MG HS
H δεύτερη γενιά του HS ακολουθεί τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες της φίρμας, αποκτώντας μια πιο όμορφη και κομψή εμφάνιση. Η κινεζική φίρμα υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερους χώρους, με έμφαση στην πρακτικότητα. Ως προς τα κινητήρια σύνολα, το θερμικό HS βγάζει 169 ίππους και 270 Nm (€31.900) και το PHEV 300 ίππους και αυτονομία 120 km (€37.900).
MG ES5
Θα αντικαταστήσει το ZS EV και θα βασίζεται στην πλατφόρμα του MG4. Με μήκος στα 4,48 m, προσφέρεται με μονό ηλεκτροκινητήρα πίσω, απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm. Στην Κίνα διατίθεται με μπαταρίες 49,1 και 62,2 kWh. Λογικά, στην πατρίδα μας θα έρθει μόνο η μεγαλύτερη. Η κατασκευάστρια SAIC ανακοινώνει ότι με πάχος 11 πόντους, η μπαταρία του MG ES5 είναι η πιο λεπτή στον κόσμο.
Nissan Leaf
Το Nissan Leaf τρίτης γενιάς απεμπολεί τον χάτσμπακ χαρακτήρα και ρίχνει μπόι. Με crossover θωριά πλέον, το νέο Nissan Leaf θα παράγεται στο εργοστάσιο του Sunderland στη Βρετανία. Θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το ηλεκτρικό Scénic, οπότε η χωρητικότητα της μπαταρίας θα φτάνει τις 87 kWh. Αναμένεται το δεύτερο 6μηνο του έτους.
MINI Aceman JCW
H MINI μπαίνει στην πρίζα και μετά τον εξηλεκτρισμό των εκδόσεων JCW στα Cooper και Countryman, σειρά παίρνει το Aceman. Θα εφοδιάζονται με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 258 ίππων και 350 Nm, ενώ η επιλογή boost θα παρέχει μια επιπλέον ώθηση 27 ίππων. Η μπαταρία των 54,2 kWh προσφέρει αυτονομία έως 355 km
Mitsubishi Outlander PHEV
Το ανανεωμένο Outlander αναμένεται στην Ευρώπη τον Μάρτιο. Ο βενζινοκινητήρας των 2,4 lt συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 306 ίππους. Το σπριντ 0-100 km/h έρχεται σε 7,9, τη στιγμή που η ηλεκτρική αυτονομία υπολογίζεται σε 86 km. Με γεμάτο ρεζερβουάρ και φορτισμένη μπαταρία μπορεί να διανύσει έως και 844 km. Αναμένεται στην Ευρώπη το δεύτερο 6μηνο του 2025.
Opel Frontera
Η Opel επαναφέρει το όνομα Frontera, με ένα μοντέρνο SUV που μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και επτά επιβάτες. Είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που φέρει το νέο έμβλημα του «Blitz» της Opel, με τους προτεταμένους θόλους και την πίσω κολόνα να υπογραμμίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του. Κάτω από το καπό φωλιάζει ο 1.200άρης MHEV με 100 και 136 ίππους.
OMODA 5
Το OMODA 5 είναι ένα από τα πλέον φουτουριστικά SUV της μάρκας και αποτελεί δείγμα της καινοτόμου σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Art in Motion». Το κινεζικό SUV απέσπασε βαθμολογία πέντε αστέρων στις δοκιμές του Euro NCAP. Όσον αφορά την κίνησή του, εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 T-GDI που συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, αποδίδοντας 197 ίππους και 290 Nm. Στην Ελλάδα αναμένεται εντός του πρώτου τριμήνου.
OMODA 7
To OMODA 7 είναι ένα ελκυστικό SUV που τροφοδοτείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο θερμικό κινητήρα 1,5 λίτρων, οποίος συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης. H συνδυαστική αυτονομία φτάνει τα 1.200 km, με τα 95 εξ αυτών να μπορούν να πραγματοποιηθούν 100% ηλεκτρικά.
Peugeot E-3008/5008
Το ηλεκτρικό Peugeot E-3008 έχει λανσαριστεί από πέρυσι, αλλά αναμένουμε την τετρακίνητη έκδοση με τους 320 ίππους. Το γαλλικό μοντέλο καυχιέται ότι είναι το φθηνότερο EV με χωρητικότητα μπαταρίας άνω των 100 kWh. Μπαταρία που θα φορεθεί και στο E-5008, το οποίο θα διατίθεται με τρεις σειρές καθισμάτων.
Renault Rafale
Με όνομα που παραπέμπει σε μαχητικό αεροσκάφος, το Rafale είναι ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα του Ρόμβου, με όμορφες και καθαρές γραμμές. Το υβριδικό κουπέ SUV αποδίδει 200 PS, προϊόν της συνεργασίας του 1.200άρη των 130 PS με δύο ηλεκτροκινητήρες. Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, η Renault φρόντισε για μια τετρακίνητη έκδοση με 300 ίππους.
Renault 4 Ε-Tech
Με μήκος στα 4,14 m, το Renault 4 τοποθετείται ένα σκαλί πάνω από το 5, προτάσσοντας μια πιο περιπετειώδη κι εκδρομική σχεδίαση. Που ενισχύεται από τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος στα 18,1 cm και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αυτοκινήτου. Με πορτμπαγκάζ στα 420 lt, το 4 E-Tech θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις μπαταριών, 40 και 52 kWh. H πρώτη με 120 ίππους, 225 Nm κι αυτονομία 300 km. Η δεύτερη με 150 ίππους, 245 Nm κι αυτονομία 400 km.
Škoda Elroq
Το ηλεκτρικό C-SUV ποντάρει πολλά στην πρακτικότητα και στην ευχρηστία, παντρεύοντάς τες με προσιτή τιμή κι αυτονομία για όλα τα γούστα. Η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας ξεκινά από τις 52 kWh και φτάνει τις 77. Στην κορυφαία έκδοση, αποδίδει 286 ίππους, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 560 km. Ακόμα και χωρίς να συνυπολογιστεί η κρατική επιδότηση, ξεκινά από την ανταγωνιστική τιμή των €34.500.
Škoda Enyaq
Το δημοφιλές ηλεκτρικό SUV της Škoda έχει αποκτήσει μια πιο φρέσκια εικόνα, ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Modern Solid» που πρωτοείδαμε στο Elroq. Φοράει αντίστοιχες μπαταρίες με το μικρότερο αδερφάκι του, που του χαρίζουν αυτονομία έως 596 km στην έκδοση Coupé με τις 77 ωφέλιμες kWh. Χάρη και στη βελτιωμένη αεροδυναμική. Οι παραγγελίες θα ανοίξουν άμεσα.
smart #5
Το smart #5 είναι το μεγαλύτερο, ταχύτερο και πιο ευρύχωρο μοντέλο που έχει βγάλει ποτέ η φίρμα. Με διαστάσεις παρόμοιες με του Model Y, καλείται να κοντραριστεί σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία. Mε μπαταρία 100 kWh, διατείνεται ότι μπορεί να διανύσει 560 km με μία φόρτιση. Και με 800βολτη αρχιτεκτονική, υπόσχεται ότι φορτίζει από το 10 στο 80% σε μόλις 15’.
Subaru Forester
Το Forester είναι ένα από τα τελευταία γνήσια off-roader της αγοράς, ένα αυτοκίνητο που διψά για περιπέτεια. Με συμμάχους την συμμετρική τετρακίνηση, την απόσταση των 22 cm από το έδαφος και τη μεγαλύτερη κατά 10% στρεπτική ακαμψία σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, ξεκινά την εμπορική πορεία του από €45.920. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στην Ελλάδα στα τέλη Ιανουαρίου.
Suzuki e Vitara
To πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων θα ενσωματώνει ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης «ALLGRIP-e». Υπόσχεται ακριβή έλεγχο με εξαιρετική απόκριση, με τη λειτουργία Trail να προσομοιώνει τη λειτουργία των μπλοκέ διαφορικών. Με μήκος 4,28 mm, δεν θα βολεύεται μόνο στα μονοπάτια, αλλά και στον αστικό ιστό. Θα προσφέρεται με μπαταρίες 49 ή 61 kWh.
Tesla Model Y Juniper
Κατάφερε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση, όντας το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο του 2023 και του 2024. Ανεξαρτήτως καυσίμου. Τώρα, ανανεώνεται κι ενσωματώνει τις αλλαγές που είδαμε και στο Model 3 Highland. Δηλαδή βελτιωμένη άνεση ανάρτησης, πιο προσεγμένη ηχομόνωση με ηχομονωτικά τζάμια παντού.
Περισσότερο εξοπλισμό που περιλαμβάνει κι αεριζόμενα εμπρός καθίσματα από τη βασική έκδοση. Αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση που συνεπάγεται μεγαλύτερη αυτονομία. Έχει ήδη παρουσιαστεί στην κινεζική αγορά, και η παραγωγή του έχει ξεκινήσει και στο εργοστάσιο στο Βερολίνο. Είναι θέμα χρόνου να αρχίσει η διάθεσή του και στις ευρωπαϊκές αγορές.
Volvo EX90
Το EX90 είναι το πιο ασφαλές Volvo που κατασκευάστηκε ποτέ. Πρόκειται για ένα πληθωρικό, 5μετρο ηλεκτρικό SUV που αποτυπώνει στο έπακρο τη σκανδιναβική αίσθηση πολυτέλειας. Φορτωμένο με κορυφαίες τεχνολογίες, χώρους για έως και επτά επιβάτες, μπαταρία που φτάνει έως τις 107 kWh και αυτονομία που ξεπερνά τα 600 km θα φτάσει στις ελληνικές αντιπροσωπείες στις αρχές του 2025. Ξεκινώντας από €112.654
Volvo XC90
To XC90 ανανεώθηκε ύστερα από μια δεκαετία και μαζί με το ηλεκτρικό EX90 αποτελούν τις ναυαρχίδες του Σουηδού κατασκευαστή. Διαθέσιμο με επαναφορτιζόμενα και ήπια υβριδικά κινητήρια σύνολα και κορυφαία συστήματα ασφαλείας, το XC90 συνεχίζει το εμπορικό του ταξίδι με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα στις αρχές Φλεβάρη.
VW Tayron
To Tayron έρχεται να διαδεχτεί το Tiguan Allspace, συνεχίζοντας την παράδοση του Wolfsburg στα οικογενειακά SUV. Με σουλούπι που παραπέμπει στο Tiguan, χώρους για έως και επτά επιβάτες, ψηφιοποιημένο εσωτερικό, κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς και εκδόσεις με κινητήρες βενζίνης, ντίζελ και PHEV, το Tayron ξεκινά από τις €47.900.