Renault: Τα Kangoo και Master τώρα και υδρογονοκίνητα
Γιατί η εταιρεία επέλεξε τη λύση των κυψελών καυσίμου - Τα πλεονεκτήματά της έναντι της ηλεκτροκίνησης.
H Renault ενσωματώνει την υδρογονοκίνηση στον στόλο των ελαφρών φορτηγών της, λανσάροντας τις αντίστοιχες εκδόσεις των Kangoo και Master.
Με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πιέζονται συνεχώς για να κάνουν όσο το δυνατό πιο «καθαρό» τον στόλο των αυτοκινήτων τους, πολλές είναι αυτές που «αμφισβητούν» την ηλεκτροκίνηση και στρέφονται προς τις κυψέλες υδρογόνου.
Η Renault για να εξελίξει τα δύο νέα αυτά μοντέλα της συνεργάστηκε από το 2014 με την εταιρεία Symbio, θυγατρική της Michelin.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, η λύση του υδρογόνου προσφέρει στα συγκεκριμένα δύο μοντέλα τριπλάσια αυτονομία από αυτήν που θα είχαν ως ηλεκτροκίνητα.
Εξάλλου μια και το ζητούμενο σε επαγγελματικά αυτοκίνητα είναι η κινητικότητα (η φόρτιση ενός ηλεκτρικού απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα), η Renault αναφέρει ότι στα συγκεκριμένα δύο μοντέλα, ο ανεφοδιασμός διαρκεί από 5-10 λεπτά ανάλογα με το μέγεθος της δεξαμενής υδρογόνου.
Η εμπορική διάθεση του Kangoo Z.E. Hydrogen θα ξεκινήσει στο τέλος του 2019, με την τιμή στη Γαλλία να ξεκινά από τα €48.300. Η αυτονομία του είναι της τάξης των 370 km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.
Σε ό,τι αφορά στο μεγαλύτερο Master Z.E. Hydrogen δεν ανακοινώθηκε πότε θα μπει στην αγορά, ούτε και η τιμή του.
Έγινε όμως γνωστό ότι θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, το van και το chassis cab με δύο δεξαμενές καυσίμου και αυτονομία της τάξης των 350 χιλιομέτρων.