Renault Koleos: Άρον άρον ο ανασχεδιασμός
Λανσαρισμένο μόλις πριν από ένα χρόνο, το Renault Koleos είναι ένα από τα πολλά θύματα της μετάβασης στο νέο κύκλο πιστοποίησης, WLTP. Νέα μοτέρ BluedCi, λοιπόν, και επί τη ευκαιρία, ανασχεδιασμός.
Το έχουμε σχεδόν ξεχάσει, αλλά το Koleos αποτελεί ένα πολύ πρόσφατο μοντέλο στην γκάμα της Renault πατά στην πλατφόρμα CMF-C/D, την ίδια που υποστηρίζει και το Nissan X-Trail. Η δεύτερη γενιά έχει ηλικία μόλις ενός έτους από τότε που παρουσιάστηκε στον Τύπο, τον Ιούνιο του 2017.
Υπό κανονικές συνθήκες για ένα μοντέλο, αυτό σημαίνει ότι θα παρέμενε για δύο ακόμη χρόνια ανέγγιχτο, πριν εκεί στη Billancourt προχωρούσαν στο φρεσκάρισμά του. Αλλά οι συνάδελφοί μας, του Motor.es, έχουν ήδη απαθανατίσει ένα Koleos να βολτάρει καμουφλαρισμένο στους δρόμους της Ισπανίας, με νέο προφυλακτήρα εμπρός και πίσω.
Αλλά γιατί η Renault να δουλεύει ήδη στη δεύτερη φάση της δεύτερης γενιάς του Koleos, μόλις ένα χρόνο ύστερα από το λανσάρισμά της; Ο λόγος δεν μπορεί να είναι άλλος από το νέο κύκλος πιστοποίησης WLTP. Το σημερινό Koleos, που φορά το μοτέρ dCi των 175 PS, μπορεί να μην ανταποκρίνεται στο πρότυπο Euro 6d-Temp, το οποίο προέρχεται από τη νέα δοκιμή WLTP.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο πρότυπο μέτρησης WLTP: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε [video]
Η Renault θα επωφεληθεί από αυτή το πολύ εσπευσμένο φρεσκάρισμα για να ενσωματώσει στην γκάμα το νέο μοτέρ ντίζελ BluedCi σε δύο εκδόσεις ισχύος: 160 και 200 PS. Ένα μπλοκ που υιοθετήθηκε πρόσφατα και από το Espace.
Ο Ρόμβος θα διαθέτει έτσι τον κατάλληλο κινητήρα για να συνεχίσει να ομολογκάρει το μεγαλύτερο SUV του στην Ευρώπη. Θυμηθείτε ότι οι κινητήρες BluedCi είναι εφοδιασμένοι με επιλεκτική καταλυτική αναγωγή (SCR) με επεξεργασία ρύπανσης με βάση το Adblue.