To Renault 5 E-Tech έφτασε κιόλας τις 50.000 παραγγελίες
To Renault 5 E-Tech παρουσιάστηκε πριν μέρες στο Σαλόνι της Γενεύης και ήδη φαίνεται πως κάνει θραύση, με 50.000 παραγγελίες σε ελάχιστες μέρες.
Το Renault 5 E-Tech, το μικρό, ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης εκ Billancourt φαίνεται πως αναδεικνύεται ήδη σε σημαντικό παίχτη για την Renault, μιας και με το καλημέρα οι παραγγελίες του μπορούμε να πούμε πως έχουν ξεπεράσει τις προσδοκίες των ανθρώπων της γαλλικής φίρμας.
Μέχρι στιγμής, οι παραγγελίες έχουν αγγίξει τις 50.000, ένας αριθμός που συνεχώς αυξάνεται, σύμφωνα με την Renault. Αυτό άλλωστε επιβεβαίωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της φίρμας, Fabrice Cambolive: «Έχουμε λίστα αναμονής 50.000 ανθρώπων. Θα ανοίξουμε τις παραγγελίες το Μάιο, και θα αρχίσουμε να παραδίδουμε τα αυτοκίνητα από το Σεπτέμβριο ή Οκτώβριο». Όπως βλέπουμε πάντως, το σχετικά μεγάλο διάστημα που μεσολαβεί για τις παραδόσεις των αυτοκινήτων, δεν πτοεί τους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου.
Η τιμή του νέου Renault 5 E-Tech δεν αναμένεται να ξεπεράσει τις €25.000
Την ίδια στιγμή, εξέφρασε την πεποίθησή ότι το 40% των πωλήσεων του Renault 5 θα απευθυνθεί σε εταιρικούς στόλους. H Γαλλία παρέχει προνόμια στις εταιρείες που αγοράζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα και το γεγονός ότι το 2023, σχεδόν οι μισές πωλήσεις της Renault ήταν εταιρικές.
Για το Groupe Renault, το νέο 5άρι αντιπροσωπεύει τη στρατηγική ανάκαμψης Renaulution, τη βιομηχανική ανανέωση του ομίλου, καθώς και τη στροφή του προς την ηλεκτροκίνηση. Είναι ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τον Ρόμβο, το οποίο εξελίχθηκε μέσω καινοτόμων μεθόδων εργασίας, μέσα σε μόλις τρία χρόνια. Με τον όμιλο να αξιοποιεί όλο το φάσμα της τεχνογνωσίας του και ιδιαίτερα την τεχνογνωσία της Renault, της Ampère -της νέας οντότητας που ειδικεύεται στα ηλεκτρικά οχήματα και το λογισμικό- και της Mobilize.
Όσον αφορά την μπαταρία, η μεγαλύτερη έχει χωρητικότητα 52 kWh, εξασφαλίζοντας σύμφωνα με το πρότυπο WLTP αυτονομία 400 km. Στη μικρότερη η χωρητικότητα είναι 40 kWh, με αυτονομία γύρω στα 300 km. Η Renault δεν ανακοίνωσε τους χρόνους φόρτισης, παρά μόνο την υποστήριξη 11 kW για φόρτιση σε απλό wallbox και την υποστήριξη 80 και 110 kW για την φόρτιση των δυο ισχυρότερων εκδόσεων σε ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC). Να σημειώσουμε επίσης ότι το Renault 5 E-Tech θα έρθει με αμφίδρομο ενσωματωμένο φορτιστή που του επιτρέπει να τροφοδοτήσει με ρεύμα διάφορες εξωτερικές συσκευές (V2L) είτε το δίκτυο (V2G).
Όσον αφορά τις τιμές του, το εργοστάσιο έχει ανακοινώσει πως το Renault 5 δεν θα στοιχίζει πάνω από €25.000, τη στιγμή που πηγές εντός Renault δεν φαίνεται να ανησυχούν για ενδοοικογενειακό ανταγωνισμό ανάμεσα στο 5άρι και το Clio. Θυμίζουμε τέλος, πως η Renault, εκτός από το 5 Ε-Tech θα λανσάρει και το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo, με την τιμή του να είναι κοντά στις €20.000