Porsche: Η υβριδική 911 είναι καθ’ οδόν
Η Porsche ετοιμάζει μια υβριδική έκδοση της 911 η οποία όμως δε θα έχει κάποια σύνδεση με την πρίζα. Προς ώρας τουλάχιστον…
«Δε θα υπάρξει plug-in hybrid έκδοση της 911 αλλά ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης». Τάδε έφη, ο ισχυρός άνδρας της Porsche Oliver Blume, σε συνέντευξη που παραχώρησε προ ημερών στο γερμανικό έντυπο «Automobilwoche».
Παρότι βέβαια ο Blume απέφυγε με μαεστρία να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εξέλιξη της συγκεκριμένης version, οι φήμες κάνουν λόγο πως η υβριδική 911 θα έχει αρκετά κοινά στοιχεία με το αγωνιστικό μοντέλο (LMP1) της Porsche, που αναμένεται στις πίστες το 2023.
Ανάλογα με την κλάση, τα εν λόγω υβριδικά αγωνιστικά, έχουν μίνιμουμ βάρος 1.030 kg και χρησιμοποιούν στάνταρντ ένα υβριδικό σύστημα της Bosch (50kW). Από εκεί και πέρα επαφίεται στoν εκάστοτε κατασκευαστή τι μοτέρ θα χρησιμοποιήσει ώστε να πληροί τις προδιαγραφές, αρκεί βέβαια να μην υπερβαίνει σε ισχύ τους 670 PS.
Η Porsche θα μπορούσε δηλαδή να πατήσει πάνω στη φιλοσοφία του αγωνιστικού LeMans Prototype 1 Ηybrid, της 919 Hybrid δηλαδή, η οποία χρησιμοποιούσε ένα 4κύλινδρο τούρμπο κινητήρα και δυο συστήματα ανάκτησης ενέργειας (KERS) ή ακόμα καλύτερα πάνω στο πρωτότυπο 919 Street Concept που είχε παρουσιάσει το 2017.
Αυτό ωστόσο που αξίζει να κρατήσουμε, είναι πως η γερμανική φίρμα στην παρούσα φάση δε συζητά καν το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ηλεκτρικής 911. Oι άνθρωποι της Porsche υποστηρίζουν ότι η τεχνολογία των μπαταριών δεν επιτρέπει τη δεδομένη χρονική στιγμή τέτοιες σκέψεις, από την άποψη ότι το βάρος τους αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα για ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα όπως είναι και όπως θα πρέπει να είναι και στο μέλλον μια 911. Μάλιστα, οι ίδιοι αφήνουν να εννοηθεί ότι κάτι τέτοιο πιθανώς να είναι εφικτό από το 2030 και μετά.
Βέβαια η γερμανική φίρμα πριν βάλει την 911 στην πρίζα, θα δει στην πράξη πως λειτουργούν οι μπαταρίες και τα ηλεκτρομοτέρ της σε ένα καθαρόαιμο σπορ όχημα στις μελλοντικές 718 Boxster και Cayman.
Τα δυο αυτά μοντέλα της σειράς «718» θα πατήσουν πάνω στο πρωτότυπο Mission R που παρουσιάστηκε προ ολίγων μηνών και ουσιαστικά αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα προσπαθήσει η Porsche να εξελίξει τα μελλοντικά σπορ μοντέλα της. Θυμίζουμε ότι το Mission R δε ξεπερνούσε σε βάρος τα 1.655 kg, είχε αυτονομία 400 km και δυο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, συνδυαστικής απόδοσης άνω των 650 PS.