Φουλ επίθεση από την Alfa Romeo
Η επόμενη 4ετία θα είναι ιδιαίτερα παραγωγική για την ιταλική εταιρεία.
Η Alfa Romeo ετοιμάζεται να παρουσιάσει πέντε ολοκαίνουρια μοντέλα μέχρι το 2022, χωρίς να συμπεριλαμβάνουμε τις ανανεωμένες εκδόσεις των Giulia και Stelvio.
Όπως έχουμε γράψει αρκετές φορές στο παρελθόν, η γκάμα της ιταλικής εταιρείας θα εμπλουτιστεί με δύο ακόμα SUV, ένα compact που θα κοντράρει μοντέλα όπως το νέο Audi Q3 και την BMW X1, και ένα μεγαλύτερο που θα τοποθετεί στην κορυφή της γκάμας και θα τα βάλει με την αφρόκρεμα των πολυτελών μοντέλων της κατηγορίας.
Τα δύο νέα SUV θα παρουσιαστούν μέσα στην επόμενη τριετία και θα βοηθήσουν την Alfa Romeo να πιάσει τις 400.000 ετήσιες πωλήσεις μέχρι το 2022. Την βάση για το νέο compact SUV θα αποτελέσει η γνωστή πλατφόρμα Giorgio που χρησιμοποιούν και οι Giulia και Stelvio. Αυτό σημαίνει ότι οι βασικές εκδόσεις του compact SUV θα είναι πισωκίνητες και προαιρετικά ή στις κορυφαίες, θα είναι τετρακίνητο.
Παρά το γεγονός ότι η Alfa Romeo θα μπει στην αγορά των πολυτελών compact SUV αργά, το νέο μοντέλο θα διαθέτει υβριδικές εκδόσεις και συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3. Οι υβριδικές εκδόσεις αναμένεται να είναι συμβατικής τεχνολογίας και θα αντικαταστήσουν τις πετρελαιοκίνητες. Αργότερα, ίσως δούμε και κάποια plug-in hybrid έκδοση.
Το άλλο SUV, το μεγαλύτερο της γκάμας, θα βασίζεται και αυτό στην πλατφόρμα Giorgio και θα διαθέτει ένα plug-in hybrid σύστημα κίνησης υψηλών επιδόσεων που θα χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 km και επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 5”.
Τα υπόλοιπα μοντέλα που θα εμπλουτίσουν την γκάμα της Alfa Romeo είναι η νέα Giulietta, η κουπέ GTV και το supercar 8C. Πιο συγκεκριμένα, η νέα Giulietta θα παρουσιαστεί το 2020, θα βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio και θα είναι πισωκίνητη. Ένα χρόνο αργότερα, το 2021, θα παρουσιαστεί η κουπέ GTV που θα είναι τετρακίνητη και θα βασίζεται στην Giulia. Μάλιστα, το νέο κουπέ θα χρησιμοποιεί τον 2.9 twin-turbo V6 με E-Boost.
Τέλος, το νέο supercar 8C θα παρουσιαστεί το 2022 και θα είναι ένα κεντρομήχανο κουπέ με ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα που θα του χαρίζει χαρακτηριστικά τετρακίνητου. Η απόδοση του υβριδικού συστήματος με τον 2.9 twin-turbo V6 θα είναι γύρω στους 700 ίππους και θα πιάνει τα 100 km/h από στάση σε περίπου 3”.
[Πηγή: Auto Express UK]