
Peugeot Boxer τώρα και σε EV
Ύστερα από το Expert, ήταν η σειρά του Boxer να μετατραπεί σε ηλεκτρικό με δύο εκδόσεις μπαταριών και αυτονομία που ανακοινώνεται έως και 340 km.


To Groupe PSA συνεχίζει να αναπτύσσει την γκάμα των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων. Ύστερα λοιπόν από το e-Expert (το ενδιάμεσο μοντέλο στον κατάλογο της Peugeot), εδώ έχουμε το μεγάλο αδελφό του, το Boxer, που υιοθετεί την πράσινη κινητικότητα στην παραλλαγή e-Boxer.
Όπως και το Expert, το ηλεκτρικό Boxer θα έχει δύο επίπεδα μπαταριών. Όμως, απροσδόκητα, η Peugeot επέλεξε μικρότερες μπαταρίες για το μεγαλύτερο επαγγελματικό της: 37 και 70 kWh, έναντι των 50 και 75 kWh του e-Expert.
Ο πελάτης θα έχει πάντα την επιλογή πλαισίου/αμαξώματος με τέσσερα διαφορετικά μήκη και τρία ύψη, καθώς και ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να ανέβει έως και 1.890 kg στη μεγαλύτερη παραλλαγή. Ο όγκος φορτίου από την άλλη παραμένει αμετάβλητος.
Όσον αφορά την αυτονομία, η μεγαλύτερη από τις μπαταρίες προσφέρει 340 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, στην πιο ευνοϊκή περίπτωση. Δηλαδή δηλώνεται με αυτονομία μεγαλύτερη κατά 10 km σε σχέση με το e-Expert των 75 kWh! Που είναι μικρότερο και πιο ελαφρύ. Κάτι δεν μας λένε καλά οι Γάλλοι εδώ…
Η τιμή του e-Boxer δεν έχει ανακοινωθεί προσώρας σε καμία ευρωπαϊκή αγορά, με την Peugeot να προετοιμάζει την εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκίνητου το φθινόπωρο.