![Peugeot e-Boxer](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2020/08/peugeot_e-boxer.jpg?itok=UfsrS3ty)
Peugeot Boxer τώρα και σε EV
Ύστερα από το Expert, ήταν η σειρά του Boxer να μετατραπεί σε ηλεκτρικό με δύο εκδόσεις μπαταριών και αυτονομία που ανακοινώνεται έως και 340 km.
![](/sites/default/files/styles/thumbnail/public/images/users/drive_logo-user_1.jpg?itok=DdnBzKX0)
![Peugeot e-Boxer](/sites/default/files/styles/1230x810/public/node-files/photos/news/2020/08/peugeot_e-boxer.jpg?itok=UfsrS3ty)
To Groupe PSA συνεχίζει να αναπτύσσει την γκάμα των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων. Ύστερα λοιπόν από το e-Expert (το ενδιάμεσο μοντέλο στον κατάλογο της Peugeot), εδώ έχουμε το μεγάλο αδελφό του, το Boxer, που υιοθετεί την πράσινη κινητικότητα στην παραλλαγή e-Boxer.
Όπως και το Expert, το ηλεκτρικό Boxer θα έχει δύο επίπεδα μπαταριών. Όμως, απροσδόκητα, η Peugeot επέλεξε μικρότερες μπαταρίες για το μεγαλύτερο επαγγελματικό της: 37 και 70 kWh, έναντι των 50 και 75 kWh του e-Expert.
Ο πελάτης θα έχει πάντα την επιλογή πλαισίου/αμαξώματος με τέσσερα διαφορετικά μήκη και τρία ύψη, καθώς και ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να ανέβει έως και 1.890 kg στη μεγαλύτερη παραλλαγή. Ο όγκος φορτίου από την άλλη παραμένει αμετάβλητος.
Όσον αφορά την αυτονομία, η μεγαλύτερη από τις μπαταρίες προσφέρει 340 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, στην πιο ευνοϊκή περίπτωση. Δηλαδή δηλώνεται με αυτονομία μεγαλύτερη κατά 10 km σε σχέση με το e-Expert των 75 kWh! Που είναι μικρότερο και πιο ελαφρύ. Κάτι δεν μας λένε καλά οι Γάλλοι εδώ…
Η τιμή του e-Boxer δεν έχει ανακοινωθεί προσώρας σε καμία ευρωπαϊκή αγορά, με την Peugeot να προετοιμάζει την εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκίνητου το φθινόπωρο.