Όνειρο ήταν και πάει, το πισωκίνητο νέο Mazda6
Η Mazda βάζει τέλος στις ελπίδες για τον ερχομό του νέου πισωκίνητου και 6κύλινδρου Mazda6, ρίχνοντας το βάρος της στις πωλήσεις των SUV.
Πριν από μερικούς μήνες έντονες φήμες ήθελαν το νέο Μazda6 να είναι εμπνέεται σχεδιαστικά από το πρωτότυπο Vision Coupé Concept του 2017 και να έχει κίνηση στους πίσω τροχούς.
Παράλληλα, στον τομέα των κινητήρων, το νέο ιαπωνικό σεντάν θα εξοπλίζοταν με ένα 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά ντίζελ μοτέρ, που θα συνδυάζοταν με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Επίσης, δημοσιεύματα υποστήριζαν ότι στην γκάμα θα υπήρχε και μια plug-in hybrid έκδοση με 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα βενζίνης.
Ωστόσο, φαίνεται ότι η δημοφιλία των SUV ανάγκασε τον κατασκευαστή από την Ηiroshima να ακυρώσει τα σχέδια του για το νέο Mazda6, προς δυσαρέσκεια πολλών petrolheads. Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής σχεδίασης της Mazda στην Ευρώπη, Joachim Kunz, δήλωσε στο βρετανικό Autocar ότι «θα θέλαμε πολύ να είχαμε ένα πισωκίνητο και 6κύλιδνρο Mazda6 ή ένα μεγάλο σπορ κουπέ, αλλά αυτή τη χρονική περίοδο είναι πολύ πιο σημαντικό να πουλήσουμε SUV».
O ίδιος πρόσθεσε ότι τα SUV της Mazda σημειώνουν μεγάλη αγοραστική επιτυχία.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρίας στην Αυστραλία αναφέροντας ότι «η ζήτηση για τα σεντάν μειώνεται συνεχώς, έτσι τα SUV αποτελούν πλέον προτεραιότητα μας».
Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες μέρες, η Mazda πρόσθεσε στην γκάμα των SUV της, το νέο CX-60 το πρώτο της plug-in υβριδικό που θα είναι παράλληλα και το ισχυρότερο μοντέλο στην γκάμα της. Επιπλέον, στα σκαριά βρίσκεται και το μεγαλύτερο CX-80 το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί προς το τέλος του έτους.