Nissan: Αποκάλυψη των περιορισμένων εξελίξεων για το GT-R
την καριέρα του εν αναμονή μιας πολυαναμενόμενης αντικατάστασης.
Το GT-R είναι μια υπόθεση που έχει πάει μακριά τη βαλίτσα. Από το 2007, που το αυτοκίνητο ενσωματώθηκε στον κατάλογο, η Nissan έχει προχωρήσει σε τέσσερα φρεσκαρίσματα ή μικρές αλλαγές για να μακροημερεύσει ένα σούπερκαρ που φιγουράρισε εξαρχής ως ο καλύτερος λόγος τιμής/ απόδοση της αγοράς. Σήμερα, το GT-R συνεχίζει την πορεία του με πολύ μικρές αναβαθμίσεις για το MY2020, οι οποίες δεν μπορoύν καν να διεκδικήσουν τον χαρακτηρισμό «restyling».
Στο διά ταύτα, το GT-R φόρεσε ένα νέο ζευγάρι τούρμπο που δεν αλλάζουν τίποτα στη ισχύ του V6 3,8 των 570 PS, αλλά που εξοικονομούν μερικά νιουτόμετρα σε χαμηλές στροφές, για ελαστικότητα και καλύτερες ρεπρίζ. Έγιναν επίσης νέες ρυθμίσεις στο λογισμικό της μετάδοσης για ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, στα ελεγχόμενα αμορτισέρ (για βελτίωση της άνεσης) και στο σύστημα διεύθυνσης. Η ύστατη δε μηχανολογική εξέλιξη περιλαμβάνει και τον ανασχεδιασμό της πολλαπλής εξαγωγής από τιτάνιο.
Όσον αφορά το κοσμητικό κομμάτι και τον τομέα του σχεδιασμού, να σημειώσουμε την απόχρωση «Βayside Blue» που επιστρέφει στην παλέτα του σούπερκαρ της Nissan, καθώς και τις νέες 20άρες ζάντες.