Το νέο Tesla Model 3 Sport αντικαθιστά το Performance

Το νέο Tesla Model 3 Sport αντικαθιστά το Performance

Το νέο Tesla Model 3 Sport θα έχει καθίσματα με έντονα πλαϊνά μάγουλα, για καλύτερη πλευρική στήριξη.

Tesla Model 3

Το νέο Tesla Model 3 περιλαμβάνει ορισμένα νέα στοιχεία εξοπλισμού που δεν είναι διαθέσιμα σε άλλα μοντέλα, όπως τα αεριζόμενα καθίσματα που πολύ θα ζήλευαν οι κάτοχοι του Model Y και του πρώτης γενιάς Model 3. 

Τώρα, τα καθίσματα θα αποκτήσουν και πιο εξογκωμένα πλαϊνά για περισσότερη πλευρική στήριξη στις στροφές. Αυτή είναι μια μικρή αλλά σημαντική πινελιά σε οποιοδήποτε όχημα επιδόσεων κι η αλήθεια είναι ότι το πυραυλοκίνητο Tesla Model 3 Performance χρειαζόταν καλύτερη πλευρική στήριξη. Οι επιδόσεις στην ευθεία είναι καταιγιστικές και στις στροφές βγάζει πολλή πρόσφυση με την ηλεκτρική του κατανομή ισχύος και το χαμηλό κέντρο βάρους.

Πύραυλος στην ευθεία, τρένο στις στροφές, αλλά τα καθίσματα του απερχόμενου Tesla Model 3 Performance δεν παρείχαν σοβαρή πλευρική στήριξη. Όχι πια!

Να θυμίσουμε ότι το νέο Model 3 -με την εσωτερική ονομασία Highland- δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα σε έκδοση Performance. Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα ονομάζεται έτσι ή θα επαληθευτεί η φημολογία ότι θα αρκεστεί στον λογότυπο «Sport». 

Όπως και να λέγεται, θα καρπωθεί τα νέα ημί-μπάκετ καθίσματα με την παχύτερη πλευρική ενίσχυση. Στο πίσω κάθισμα, θα υπάρχουν μόνο δύο προσκέφαλα αντί για τρία των ταπεινότερων εκδόσεων. 

Στις φωτογραφίες που διέρρευσαν φαίνεται αχνά να υπάρχουν πιο ενισχυμένα πλαϊνά και στα πίσω καθίσματα, κυρίως στο έδρανο, εξ ου κι η κατάργηση του μεσαίου προσκέφαλου. Διακρίνεται πάντως μεσαία ζώνη ασφαλείας, οπότε αναμένουμε το Tesla Model 3 να ταξινομείται με την άδεια κυκλοφορίας να αναγράφει πέντε θέσεις. 

Tesla Model 3

Γίνεται επίσης αναφορά για ρυθμιζόμενη ανάρτηση, κάτι επίσης καλοδεχούμενο δεδομένης της σφιχτής απόσβεσης του απερχόμενου Performance, η οποία μπορούσε να γίνει κουραστική στην καθημερινή χρήση.

Τόσο η κανονική, όσο κι η σπορ έκδοση του νέου Model 3 θα αποκτήσουν διαφορετικό τρόπο χειροκίνητου ανοίγματος των θυρών για τα πίσω καθίσματα. Στα εμπρός δεν αναμένεται κάποια διαφοροποίηση, αλλά οι πίσω επιβάτες θα διαθέτουν τώρα τον δικό τους μηχανισμό χειροκίνητου ξεκλειδώματος της πόρτας, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο σε περίπτωση που η μπαταρία δε δίνει ρεύμα στους διακόπτες και τους μηχανισμούς.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube