Νέο Suzuki Jimny μέσα στο 2018
Η επόμενη γενιά του μικρού 4x4 της Suzuki θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2018 και θα λανσαριστεί εμπορικά το 2019 με macho στιλ και πιο upmarket καμπίνα.
Η επόμενη γενεά του Suzuki Jimny θα αποκαλυφθεί προς το τέλος του 2018, πριν την έλευσή της στις εμπορίες στην αρχή του 2019.
Το υφιστάμενο Jimny έχει πλέον βγει από τη διαδικασία παραγωγής για να ανοίξει το δρόμο για το διάδοχό του.
Ωστόσο, θα μεσολαβήσουν αρκετοί μήνες ακόμη μέχρι την αποκάλυψη του νέου μοντέλου που προβλέπεται να ντεμπουτάρει δημόσια στο Tokyo Motor Show τον προσεχή Οκτώβριο. Βέβαια δεν θα εκπλαγούμε από αυτό που θα δούμε στην ιαπωνική πρωτεύουσα, καθώς το Jimny 2019 έχει απαθανατιστεί αρκετές φορές, δείχνοντας το νέο ντιζάιν του. Σε αντίθεση με το Vitara, το μελλοντικό SUV δεν θα «μαλακώσει» προς ένα πιο street look. Και όπως σαφώς δείχνουν οι εικόνες, θα παραμείνει τουλάχιστον οπτικά ένα σκληροτράχηλο 4x4 με ρετρό σχεδιασμό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip
Το μοντέλο της τέταρτης γενιάς εξελίχτηκε με γνώμονα τους υπάρχοντες ιδιοκτήτες Jimny, οι οποίοι δίνουν προτεραιότητα στην αποτελεσματικότητα του αυτοκινήτου εκτός ασφάλτου και στην αντοχή, εμπρός από τα δυναμικά χαρακτηριστικά του στην άσφαλτο. Το κράτημα εκεί θα είναι βελτιωμένο μεν, αλλά όπως εξήγησε εκπρόσωπος της Suzuki, το usp του Jimny ήταν –και είναι- η σκληρατράχηλη φύση του, οπότε αυτό θα παραμείνει το επίκεντρο κατά τη διάρκεια της εξέλιξης και του νέου μοντέλου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Suzuki Ignis 1.2 DualJet AllGrip
Ως εκ τούτου, ο σχεδιασμός νέου Jimny αντικατοπτρίζει το στάτους του ως 4x4, με σαφέστατη επιρροή από την απερχόμενη γενιά με ένα απλό αμάξωμα-κουτί. Μεγάλο μέρος του σχεδιασμού φαίνεται παρόμοιο με αυτό της Mercedes-Benz G-Class, όπως τα τετράγωνα τόξα των τροχών και τα πίσω φώτα που βρίσκονται χαμηλά στον προφυλακτήρα.
Οι εικόνες που διέρρευσαν πέρυσι στο web αποκάλυψαν την εμφάνιση, τόσο του αμαξώματος όσο και της καμπίνας. Η τελευταία παρόλο που επωφελείται από σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως το infotainment με την οθόνη αφής, ο συνολικός σχεδιασμός παραμένει «χοντροκομμένος» -πιθανότατα λόγω της προτεραιότητας για λειτουργικότητα έναντι του στιλ, έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να χρησιμοποιούν χειριστήρια και κουμπιά ακόμη και φορώντας γάντια.
Η Suzuki δοκίμασε το αυτοκίνητο σε τέσσερις χώρες -μία από τις οποίες είναι και η Βρετανία - προκειμένου να εξελίξει το στήσιμο σασί (τύπου σκάλας) και να ραφινάρει το Jimny πριν από το λανσάρισμά του στην παγκόσμια αγορά. Η κλίμακα των μεγεθών του αυτοκινήτου δεν αναμένεται να αλλάξει δραστικά σε σχέση με το απερχόμενο, κάτι που σημαίνει ότι το Jimny 2019 θα είναι μόλις 12 πόντους μεγαλύτερο από ένα smart forfour.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε το Suzuki Jimny MY 2015
Η ιαπωνική φίρμα κρατά σιγή ιχθύος σχετικά με την γκάμα των μοτέρ του μελλοντικού της 4x4. Αξιόπιστες πηγές όμως υποστηρίζουν ότι το μικρό Suzuki θα φορά το μικρό 3κύλινδρο 1.000άρι BoosterJet και το ατμοσφαιρικό των 1.200 cc. Δεν αναμένεται να υπάρχει κινητήρας ντίζελ στην γκάμα, κάτι αναμενόμενο, καθώς η Suzuki έχει επιβεβαιώσει προσφάτως ότι θα καταργήσει τους πετρελαιοκινητήρες από την υφιστάμενη γκάμα της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Suzuki Vitara 1.4 S BoosterJet AllGrip
Η Suzuki στα σύγχρονα SUV/crossover της έχει αλλάξει το χειροκίνητο λεβιέ για την επιλογή της τετρακίνησης και του υποπολλαπλασιασμού του στο κιβώτιο με έναν ηλεκτρικό περιστροφικό χειριστήριο. Ωστόσο, το νέο Jimny θα μπορούσε να υιοθετήσει το προηγούμενο σύστημα για να μεγιστοποιήσει την προσαρμογή στο off-roading, αλλά και διότι έτσι… μας αρέσει καλύτερα –ε! Όπως και να το κάνουμε το άλλο σύστημα είναι κομμάτι φλώρικο.
Η απόφαση της φίρμας να αγνοήσει τον πειρασμό να κατασκευάσει ένα πιο μοντέρνο μοντέλο, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι πωλήσεις του νέου Jimny θα παραμείνουν συγκριτικά μικρές σε σύγκριση με άλλα κόμπακτ SUV.