Το νέο Renault Mégane RS θα είναι τετρακίνητο και με πάνω από 300 ίππους
Το επόμενης γενιάς Mégane Renault Sport θα είναι αποκλειστικά 5θυρο και θα κοντράρει το Focus RS με πάνω από 300 ίππους.
Η εξέλιξη του Mégane RS επόμενης γενιάς προχωράει με γοργούς ρυθμούς, και στόχος των Γάλλων μηχανικών είναι να κοντράρουν το κορυφαίο πλέον του είδους, το νέο Ford Focus RS των 350 ίππων. Σύμφωνα μάλιστα με αναφορές στον βρετανικό Τύπο, το νέο Mégane RS θα είναι τετρακίνητο, θα έχει τετραδιεύθυνση και πάνω από 300 ίππους.
Όπως είναι ευκόλως κατανοητό, η Renault μελετά ενδελεχώς το Focus RS, έτσι ώστε να δώσει στο δικό της hot hatch έναν αντίστοιχο χαρακτήρα. Το νέο γαλλικό GTi θα παρουσιαστεί το 2018 και θα προσφέρεται αποκλειστικά σε 5θυρο , μιας και η τελευταία γενιά δεν θα προσφέρεται σε 3θυρο κουπέ.
Από πλευράς εμφάνισης, η έκδοση επιδόσεων του νέου Mégane θα έχει εντονότερα φτερά, αεροδυναμικά μελετημένους προφυλακτήρες, μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα και μεγαλύτερους τροχούς αλουμινίου.
Για να κοντράρει όμως το νέο Ford Focus RS, το Mégane RS θα πρέπει να έχει αυξημένη ισχύ σχέση με τον προκάτοχό του που είχε 275 ίππους. Αυτό σημαίνει ότι ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι δίλιτρος, θα πρέπει να αποδίδει πάνω από 300 ίππους. Ακόμα, σύμφωνα με λεγόμενα του «αφεντικού» του τμήματος Renault Sport, Patrice Patti, το νέο Mégane RS θα διατίθεται και με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων αντί μόνο αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC. Βέβαια, όπως είπε και ο κ. Patti, η δυνατότητα επιλογής αυτόματου κιβωτίου ανοίγει εμπορικές πόρτες σε Ιαπωνία και Αυστραλία, αλλά θα μας άρεσε η δυνατότητα χρησιμοποίησης ενός χειροκίνητου κιβωτίου.
Ακόμα, το νέο Mégane RS θα διαθέτει το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL που χρησιμοποιεί και το νέο Mégane GT, γεγονός που βελτιώνει την ευελιξία στις χαμηλές ταχύτητες και στην σταθερότητα στις υψηλές.