Νέο Opel Mokka, αποκτά νέα τεχνολογία και χάνει κουμπιά
Το μικρότερο SUV των Blitz, το νέο Opel Mokka, αποκτά νέο σύστημα πολυμέσων και φρέσκα στοιχεία σχεδιασμού.
Η γερμανική φίρμα του Ομίλου Stellantis παρουσίασε ένα ανανεωμένο Opel Mokka, τέσσερα χρόνια ύστερα από το ντεμπούτο του στην κατηγορία των B-SUV.
Το μοντέλο δέχθηκε ήπιες αισθητικές επεμβάσεις εξωτερικά και μικρές βελτιώσεις στην καμπίνα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πολυμέσων.
Το νέο Opel Mokka παραμένει διαθέσιμο 100% βενζινοκίνητο, mild-hybrid ή 100% ηλεκτρικό
Οπτικά, είναι δύσκολο να εντοπίσεις τις διαφορές με το απερχόμενο Mokka, το οποίο ήταν το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε τη νέα γλώσσα σχεδιασμού της Opel πριν εφαρμοστεί σε όλη την γκάμα. Μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, ο οποίος λέγεται ότι βελτιώνει την αεροδυναμική και την παράλειψη των προβολέων ομίχλης.
Οι σχεδιαστές της Opel ανανέωσαν επίσης τα γραφικά LED στα εμπρός και πίσω φώτα, με τρία κατακόρυφα τοποθετημένα μπλοκ παρόμοια με τα νέα Frontera και Grandland.
Η καλυμμένη μάσκα, γνωστή ως «Opel Vizor», ενσωματώνει το νέο σήμα της μάρκας. Επιπλέον, όλες οι χρωμιωμένες ενθέσεις έχουν εξαφανιστεί, με μια ανανεωμένη έμφαση στα μαύρα εξωτερικά στοιχεία.
Στο εσωτερικό, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το infotainment που φιλοξενούνται σε δύο οθόνες 10" είναι πλέον στάνταρ εξοπλισμός. Το αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων διαθέτει πλέον widgets παρόμοια με τα smartphones, ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay και Android Auto, βελτιωμένη αναγνώριση φωνής, ενσωμάτωση ChatGPT στο διαθέσιμο σύστημα πλοήγησης και μια προαιρετική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών.
Το τιμόνι έχει επίσης ανασχεδιαστεί, όπως και η κεντρική κονσόλα με ματ ασημί χρώμα, η οποία διαθέτει μια υποδοχή USB-C, λιγότερα κουμπιά και τους διακόπτες που είδαμε στο νέο Grandland. Ενώ και τα περισσότερα υλικά στην καμπίνα είναι πλέον από ανακυκλωμένα υλικά.
Μικρές αλλαγές υπάρχουν και στην γκάμα των συστημάτων κίνησης. Η βασική έκδοση είναι η 1.2 βενζίνης με 136 ίππους, η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Ακολουθεί η mild hybrid έκδοση με τον ίδιο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 136 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων.
Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί μια μικρή μπαταρία 0,9 kWh, η οποία επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου σε 100% ηλεκτρική λειτουργία για σύντομες αποστάσεις με χαμηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου.
Το Mokka Electric θα είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά με μπαταρία 54 kWh και ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων. Αυτή η έκδοση προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 400 km με μία φόρτιση, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης των 100 kW επιτρέπει φόρτιση από 0% έως 80% σε μόλις 30 λεπτά.