Νέο, ηλεκτρικό Renault Trafic E-Tech
Ύστερα από το Kangoo και το Master, o Ρόμβος εντάσσει στην γκάμα του το 100% ηλεκτρικό Renault Trafic E-Tech Electric.
Η μετάβαση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν περιορίζεται στα συνηθισμένα IX, με τα βαν για επαγγελματική χρήση να αποκτούν επίσης 100% ηλεκτρικές παραλλαγές. Έτσι, ύστερα από το Ford E-Transit Custom, ήρθε η σειρά του Renault Trafic E-Tech Electric, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση IAA στο Ανόβερο 2022. Με την μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh να είναι τοποθετημένη στο πάτωμα και να υπόσχεται αυτονομία 240 km.
Όσον αφορά τη φόρτιση, οι Γάλλοι προτείνουν για το Renault Trafic E-Tech Electric τρεις τύπους φόρτισης. Με μονοφασικό φορτιστή ισχύος 7 kW (οικιακής πρίζα), με ταχυφορτιστή με ισχύ 22 kW (οικιακοί και δημόσιοι σταθμοί φόρτισης) και μέσω ταχυφορτιστή DC ισχύος 50 kW. Γι’ αυτή την τελευταία επιλογή, ο χρόνος φόρτισης είναι 50’ για να πάει η μπαταρία από το 15% στο 80%. Ωστόσο, αυτός ο ταχυφορτιστής παραμένει προαιρετικός.
Για τη κίνηση του Renault Trafic E-Tech Electric φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας 120 ίππων που δίνει στο γαλλικό βαν ικανότητα ρυμούλκησης 750 kg και ωφέλιμο φορτίο 1,1 τόνους.
Η εταιρεία θα προσφέρει το Renault Trafic E-Tech Electric σε δύο μήκη (5,08 ή 5,48 m) και δύο ύψη (1.967 ή 2.498 mm). Ανάλογα με την επιλεγμένη έκδοση, ο όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από 5,8 έως 8,9 m3. Το μέγεθος του βαν προσφέρει μήκος φόρτωσης έως και 4,15 μέτρα (στη μακρύτερη έκδοση L2, με άνοιγμα στο διάφραγμα για φόρτωση αντικειμένων μεγάλου μήκους.