Νέο Honda CR-V e:FCEV με κυψέλη καυσίμου και αυτονομία 620 km
Η φίρμα λανσάρισε το Honda CR-V e:FCEV στην Ιαπωνία, μια έκδοση του μεσαίου SUV της με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου. Αυτή η έκδοση, διαθέσιμη μόνο για χρονομίσθωση, υπόσχεται αυτονομία 620 km.
Δεκάξι χρόνια πριν από το νέο Honda CR-V e:FCEV, το 2008, η ιαπωνική φίρμα είχε λανσάρει ένα μοντέλο υδρογόνου που τροφοδοτoύσε τον ηλεκτροκινητήρα του με κυψέλη καυσίμου.
Την μπερλίνα Clarity Fuel Cell που η παραγωγή της διεκόπη το 2021 και είχαμε την τύχη να το οδηγήσουμε. Ο λόγος αυτής της απόφασης ήταν η επιθυμία να επικεντρωθεί στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το 2023, ο Ιάπωνας κατασκευαστής αποφάσισε τελικά να επιστρέψει στο υδρογόνο. Αυτή η απόφαση αντικατοπτρίζεται πλέον σε ένα νέο μοντέλο.
Το νέο Honda CR-V e:FCEV διατίθεται αποκλειστικά στην Ιαπωνία σε τιμή που ισοδυναμεί με 47.500 ευρώ
Αυτή η νέα γενιά συστήματος υδρογόνου εξοπλίζει το νέο Honda CR-V. Το γιαπωνέζικο SUV έχει λοιπόν δύο δεξαμενές των 53 και 56 lt για να αποθηκεύει το υδρογόνο. Και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 17,7 kWh που τροφοδοτεί τα πάντα.
Η επαναπλήρωση των δεξαμενών μπορεί να γίνει σε περίπου τρία λεπτά. Στο μοντέλο διατίθεται και ηλεκτρική φόρτιση. Ο ενσωματωμένος φορτιστής ισχύος 6,4 kW επιτρέπει την επαναφόρτιση σε περίπου 2,5 ώρες.
Η Honda ανακοινώνει 621 χιλιόμετρα αυτονομία, με την προϋπόθεση ότι η μπαταρία είναι φορτισμένη και τα ρεζερβουάρ γεμάτα με υδρογόνο. Η αυτονομία από την μπαταρία προσφέρει μόνο 61 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP.
Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 177 άλογα και ροπή 310 Nm. Αν και αυτή τη στιγμή το νέο Honda CR-V e:FCEV διατίθεται αποκλειστικά στην Ιαπωνία, το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από το εργοστάσιο της κοινοπραξίας μεταξύ της Honda και της GM στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η Honda διαθέτει το αυτοκίνητο στην JDM σε τιμή που ισοδυναμεί με 47.500 ευρώ.