Νέα Renault Clio E-Tech και Captur E-Tech Plug-in

Νέα Renault Clio E-Tech και Captur E-Tech Plug-in

Η Renault παρουσιάζει δύο νέες εκδόσεις των Clio και Captur με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2.

Ακολουθώντας τις επιταγές των καιρών, η Renault παρουσιάζει δύο εκδόσεις του Clio και του Captur που βρίσκονται πιο κοντά στην ηλεκτροκίνηση.

Έτσι με βάση τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα βενζίνης, έχουμε το Clio E-Tech και το Captur E-Tech Plug-in. Στόχος αμφοτέρων να πέσουν τα επίπεδα του εκπεμπόμενου CO2 σε όρια του WLTP. Σαφώς και το επόμενο βήμα της εταιρείας είναι ο πλήρης εξηλεκτρισμός κάποιων μοντέλων, αλλά προς το παρόν αυτό είναι το πρώτο βήμα.

Renault Clio E-Tech: Εδώ έχουμε σαν βάση τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,6 λίτρου με τους 140 ίππους που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μικρή μπαταρία με χωρητικότητα 1,2 kWh-230V.

clio

Σύμφωνα με τη Renault και με δεδομένο ότι το Clio κινείται μέσα στον αστικό ιστό στο 80% της ζωής του (σ.σ.: στη Γαλλία αυτοκίνητα της κατηγορίας δεν έχουν την ίδια χρήση με αυτήν που έχουν στη χώρα μας), αυτό μπορεί να κινείται σε EV mode. Κάπως έτσι και συνυπολογίζοντας ότι η μέγιστη ταχύτητα μέσα στην πόλη δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη των 60 km/h, επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου της τάξης του 40%, κάτι που μεταφράζεται σε εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 100 gr/km.

Renault Captur E-Tech Plug-in: Εδώ έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση, σαφώς πιο «εξηλεκτρισμένη» σε σχέση με αυτήν του Clio. Να υπενθυμίσουμε ότι ο κινητήρας του Renault Captur E-Tech Plug-in, που εξελίχτηκε στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, αποδίδει συνολική ισχύ 158 PS για ροπή 300 Nm. Περιλαμβάνει δε μια βενζινοκίνητη μονάδα 1,6 λίτρων (91 PS) με φίλτρο σωματιδίων και δύο ηλεκτροκινητήρες με διαφορετική αποστολή ο καθένας.

cap

Με αντίστοιχη ισχύ 67 και 31 PS, η πρώτη χρησιμοποιείται συμβατικά ως υποβοήθηση στο θερμικό μοτέρ, αλλά μπορεί και να κινήσει μόνη της το Captur μέχρι τη μέγιστη ταχύτητα των 135 km/h. Η δεύτερη χρησιμοποιείται ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και επιβράδυνσης.

Το μικρότερο ηλεκτρομοτέρ λοιπόν βοηθά στη διατήρηση της επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 9,8 kWh (7,5 kWh αξιοποιήσιμα).

Σύμφωνα  με τη Renault εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 50 km με το αυτοκίνητο να μην ξεπερνά σε ταχύτητα τα 135 km/h.  Κάπως έτσι οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 34 gr/km σύμφωνα με τις πρώτες μετρήσεις που έγιναν με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

rena

Τέσσερα χρώματα (μπλε όταν φορτίζει, πράσινο όταν έχει ολοκληρωθεί η φόρτιση, πορτοκαλί όταν η φόρτιση είναι σε αναμονή και κόκκινο όταν δεν φορτίζει), φωτίζουν την ειδική θύρα φόρτισης του Captur. Ενδείξεις σε σχέση με την κατάσταση της μπαταρίας υπάρχουν και στο εσωτερικό του επαναφορτιζόμενου Captur, όπου δεσπόζουν δύο οθόνες 10 και 9,3 ιντσών για το ταμπλό και το σύστημα infotainment αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube