Νέα Mercedes-Benz S-Class: Τεχνολογική επανάσταση;
Τρία χρόνια ύστερα από το φρεσκάρισμα του μέσου ζωής της υφιστάμενης γενιάς, η S-Class είναι έτοιμη to 2020 να λανσάρει το νέο μοντέλο, με εκρηκτικές αλλαγές ιδίως στην καμπίνα.
Στην κατηγορία με τις μεγάλες πολυτελείς μπερλίνες, που κυριαρχείται από τους Γερμανούς, η Mercedes-Benz S-Class αποτελεί το σημείο αναφοράς.
Το νέο μοντέλο της που απαθανατίστηκε και πάλι σε χειμερινές δοκιμές, χρειάστηκε μια αισθητική και τεχνολογική αναθεώρηση για να αρθεί στο επίπεδο του Audi A8 (2018) και της BMW 7 Series, η οποία επανατοποθετήθηκε τον περασμένο Ιανουάριο, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή υψηλού επιπέδου τεχνολογία.
Εκ πρώτης όψεως, έστω και αν οι εξωτερικές αλλαγές είναι αδιαμφισβήτητες, είναι στο εσωτερικό της που θα συντελεστεί η επανάσταση. Πείτε λοιπόν «αντίο» στις κλασικές οριζόντιες οθόνες με τους τέσσερις αεραγωγούς κάτω από την κεντρική και πείτε «γεια» σε αυτή την τεράστια οθόνη, τόσο εντυπωσιακή όσο κι ένα Ipad Pro.
Μια ασυνήθιστη επιλογή που θα φέρει την επόμενη Mercedes-Benz S-Class σε άμεσο ανταγωνισμό όσον αφορά το μέγεθος της οθόνης με τo Tesla Model 3 και Model S (15 ίντσες και 17 ίντσες) και το Volkswagen Touareg (15,3 ίντσες). Όλα τους φορούν ήδη οθόνες ίσου μεγέθους με αυτές ενός μέσου φορητού υπολογιστή. Παρόλα αυτά, η οθόνη της Mercedes-Benz φαίνεται ακόμα μεγαλύτερου μεγέθους.
Η γραμμή συντόμευσης των κουμπιών που βρίσκεται κάτω από τους αεραγωγούς αυτή τη στιγμή, θα χωρέσει ακριβώς κάτω από την οθόνη στη νέα S-Class. Μια εργονομική επιλογή για τους σχεδιαστές, αλλά κάτι που εμείς θα κληθούμε ανακαλύψουμε στην πράξη και σε πραγματικές συνθήκες. Σημειώστε ότι η οθόνη πιθανόν να παραμείνει η ίδια όσον αφορά τα όργανα.
Φυσικά, όπως όλα τα μελλοντικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας, το σύστημα πολυμέσων MBUX θα φιγουράρει και στη νέα S-Class, όπως και στη μελλοντική E-Class, προγραμματισμένη για το 2021.
Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, η εξέλιξη θα είναι λιγότερο εντυπωσιακή από ό,τι στο εσωτερικό, αλλά μπορούμε να περιμένουμε την ισχύουσα μόδα της Mercedes-Benz: Πιο κωνικά φώτα, ανασχεδιασμένη μάσκα και τα τρία χαρακτηριστικά LED. Μπορούμε ακόμη να μαντέψουμε από τις εικόνες, αναδυόμενες χειρολαβές στις πόρτες, αλά Jaguar I-Pace ή DS 3 Crossback.
Η έβδομη γενιά της S-Class (W223) θα βασίζεται σε μια αρθρωτή πλατφόρμα που εξελίχτηκε από τη Στουτγάρδη, τη MEA, η οποία θα υποστηρίξει επίσης ένα πλήθος ηλεκτρικών μοντέλων, περιλαμβανομένης της EQ S. Μια πλατφόρμα που, πρέπει να θυμίσουμε, κόστισε στη Mercedes-Benz περίπου 10 δισ. ευρώ...