Νέα Honda e:NP2 και e:NS2, κι άλλα SUV

Νέα Honda e:NP2 και e:NS2, κι άλλα SUV

Τα δύο νέα ηλεκτρικά SUV που παρουσίασε η ιαπωνική φίρμα στην Κίνα, τα Honda e:NP2 και e:NS2 φαίνεται ότι θα έρθουν αντιμέτωπα με το Tesla Model Y.

Honda e:NP2

Η Honda δεν είναι μια από τις πιο δραστήριες μάρκες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά αρχίζει να επεκτείνει τη γκάμα της ύστερα από το φιάσκο του Honda e.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής ξεκίνησε λανσάροντας το Honda e:Ny1, ένα κόμπακτ SUV με ανταγωνιστική τιμή. Η απάντηση της εταιρείας κλιμακώνεται και στην οικογένεια «e», παρουσιάζοντας επ’ ευκαιρία της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου 2024 δύο μεγαλύτερα ηλεκτρικά SUV. Τα Honda e:NP2 και e:NS2 που έχουν μήκος 4,78 m. Μέγεθος που τα φέρνει αντιμέτωπα με το Tesla Model Y, καθώς το ξεπερνούν για τρία εκατοστά.

Τα Honda e:NP2 και e:NS2 επειδή ανήκουν στην οικογένεια «e» δεν σημαίνει a priori ότι θα έρθουν και στη Γηραιά Ήπειρο

Honda e:NP2

Με βάση την αρχιτεκτονική e:N F της εταιρείας που εγκαινιάστηκε από το Honda e:Ny1, χρησιμοποιούν όπως και το τελευταίο μπαταρίες με μεικτή χωρητικότητα 68,8 kWh. Η δε απόδοσή τους ξεπερνά κατ’ ολίγον τα 200 άλογα, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι τοποθετημένος εμπρός και να κινεί μόνο τους κατευθυντήριους τροχούς.

Τα Honda e:NP2 και e:NS2 θα κατασκευάζονται αντίστοιχα από τις κοινοπραξίες με την GAC και την Dongfeng στην Κίνα, με παρόμοιο σχεδιασμό για τα δύο αυτοκίνητα και μικρές διαφορές.

Honda e:NP2

Τα Honda e:NP2 και e:NS2 επειδή ανήκουν στην οικογένεια «e» δεν σημαίνει a priori ότι θα έρθουν και στη Γηραιά Ήπειρο. Και πρέπει να σημειώσουμε ότι, ακόμα κι αν η Honda ανακοινώνει μέγιστη αυτονομία 545 km σύμφωνα με τον κινεζικό κύκλο έγκρισης, αυτά τα μοντέλα διαθέτουν μάλλον μικρές μπαταρίες σε σύγκριση με εκείνες ανταγωνιστικών αυτοκινήτων με παρόμοιο μέγεθος.

Βέβαια, τα Honda e:NP2 και e:NS2 δεν είναι τα μόνα ηλεκτρικά της ιαπωνικής φίρμας που θα κάνουν καριέρα στην Κίνα. Όπως είχαμε αναφέρει πριν από δύο εβδομάδες, υπάρχει και η νέα οικογένεια Ye (烨), η οποία μπορεί να μεταφραστεί ως «υπέροχη» ή «ένδοξη». Και τα πρώτα μοντέλα της θα λανσαριστούν κι αυτά εμπορικά εφέτος και θα είναι τα Ye S7 και Ye P7. Η κλιμάκωση της παρουσίας της Honda στον ηλεκτρικό αυτοκινητικό γίγνεσθαι της Κίνας έχει να κάνει με τις πωλήσεις της στη σινική αγορά που έχουν πάρει την κατιούσα με απώλειες πάνω από 20% τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Honda e:NP2

Όσον αφορά τη Βόρειο Αμερική, άλλη μια προνομιακή αγορά για τη Honda, τον περασμένο Ιανουάριο, η Ιάπωνες ανακοίνωσαν επίσης την γκάμα «Zero» μέσω των σχεδίων Saloon και Space Hub. Μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στη Βόρεια Αμερική, αλλά όχι πριν από το 2026.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube