Νέα εμπόδια στην παραγωγή της ηλεκτρικής Porsche Macan

Νέα εμπόδια στην παραγωγή της ηλεκτρικής Porsche Macan

H άφιξη της ηλεκτρικής Porsche Macan αναβάλλεται για το 2024, εξαιτίας προβλημάτων που έχουν προκύψει με το λογισμικό της.

Porsche Macan

Ο Γερμανός κατασκευαστής σκόπευε να λανσάρει την αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan μέσα στο 2023. Ωστόσο, φαίνεται ότι προβλήματα που έχουν προκύψει με το λογισμικό, χάλασαν τα σχέδια της Porsche, αναβάλλοντας τη κυκλοφορία του μοντέλου για το 2024. 

Θυμίζουμε ότι τον περασμένο Ioύλιο, σε δηλώσεις του στον γερμανικό τύπο, ο CEO της Porsche, Oliver Blume, ανέφερε ότι το λανσάρισμα των ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας θα καθυστερήσει. 

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Autocar, η Carriad, το παρακλάδι του γκρουπ VW που είναι υπεύθυνο για τα λογισμικά, αντιμετωπίζει προβλήματα με τη πλατφόρμα Ε3 1.2, πηγαίνοντας έτσι πίσω την εξέλιξη του E3 2.0 που θα χρησιμοποιηθεί από την Porsche.

Ο κατασκευαστής ωστόσο, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο, η Carriad να αυξήσει τους πόρους και το δυναμικό για την εξέλιξη της πλατφόρμας λογισμικού E3 2.0, φρενάροντας έτσι την εξέλιξη του Ε3 1.2. Πάντως, η Porsche έχει το δικαίωμα να μην χρησιμοποιήσει το E3 2.0, όπως αρχικά σχεδίαζε και να εξελίξει το δικό της λογισμικό.

Porsche Macan

H εταιρεία έχει ήδη ενημερώσει τους μετόχους της ότι τα προβλήματα στο λογισμικό ίσως καθυστερήσουν και το λανσάρισμα των νέων ηλεκτρικών 718 Βoxster, 718 Cayman και Cayenne.

Να σημειώσουμε ότι οι ηλεκτρικές Macan και Cayenne θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE που εξελίσσεται από κοινού από τις Porsche και Audi. Παράλληλα, οι νέες 718 Βoxster και 718 Cayman θα χρησιμοποιούν μια νέα πλατφόρμα αποκλειστικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά σπόρτσκαρ.

Τέλος, η δεύτερη γενιά της Taycan, η ηλεκτρική έκδοση της Panamera και ένα νέο 7θέσιο SUV με μήκος πάνω από 5 m, θα βασίζονται σε μια σπορ εκδοχή της πλατφόρμας SPP του γκρουπ VW που εξελίσσεται από την Porsche. Θα ακούει στο όνομα SSP Sport και θα διαθέτει μπαταρίες με μειωμένο όγκο προσφέροντας έτσι περισσότερο χώρο για τους επιβαίνοντες, χαμηλώνοντας παράλληλα το κέντρο βάρους.

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube