Nammi 01, νέο μοντέρνο μίνι Dongfeng με εντυπωσιακά νούμερα!
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης πολλαπλασιάζονται στην Κίνα και η Dongfeng έρχεται να συμμετάσχει στο πάρτι. Για την περίσταση, ιδού η πρεμιέρα της νέο φίρμας με το Nammi 01.
Είναι κοινή πρακτική στην κινεζική αγορά. Για να κατακτήσουν μια νέα θέση στην αγορά, οι κατασκευαστές δημιουργούν νέες φίρμες. Με πιο πρόσφατη τη Nammi, στο Dongfeng Group, λανσάροντας το Nammi 01.
Στα κινεζικά, το όνομα γράφεται «纳米» και προφέρεται «Nami» που σημαίνει «νάνο». Στον αστερισμό του ομίλου από το Wuhan, θα προσαρτηθεί στο τμήμα Aeolus, όπως και το μοντέλο eπ που θα παρουσιαστεί σύντομα. Οι κορυφαίες μάρκες Voyah και Mengshi υπόκεινται σε ανεξάρτητη διαχείριση.
Το εντυπωσιακό νούμερο του Nammi 01 είναι τα 8' φόρτιση που ισοδυναμεί με 200 km αυτονομίας…
Η νέα φίρμα Nammi σκοπεύει να παίξει μπάλα στο τερέν των μικρών ηλεκτρικών μέσης τιμής και θα απευθυνθεί σε μια αρκετά νεαρή πελατεία. Ύστερα από το πρώτο της μοντέλο που βλέπουμε, το Nammi 01, που λανσαρίστηκε στην αγορά πριν από το τέλος του 2023, η κινεζική φίρμα σκοπεύει να παρουσιάζει από δύο νέα μοντέλα για το 2024 και για το 2025, με τον φιλόδοξο στόχο να πιάσει τις 400.000 πωλήσεις το 2025.
Κατά το πρότυπο της Lynk&Co από το 2017, τα μοντέλα της εταιρείας είναι απλώς αριθμημένα, με το πρώτο να είναι το Nammi 01. Ένα αυτοκίνητο πόλης με μήκος τέσσερα μέτρα και πλάτος 1,84 m που θα έρθει σε άμεσο ανταγωνισμό με τa BYD Seagull και Dolphin, το JAC EV3, το Ora Cat, το Wuling Bingo… Όσον αφορά το στιλ, τα κινεζικά μέσα το συνέκριναν γρήγορα με το smart #1, ιδιαίτερα για την τεχνοτροπία της οροφής του, την οποία όμως και το smart δανείστηκε από το Opel Adam…
Στην καμπίνα, η Dongfeng παρουσίασε μόνο την κορυφαία έκδοση με το ταμπλό και τα πάνελ στις πόρτες ντυμένα με καπιτονέ απομίμηση δέρματος. Οι οθόνες θα πρέπει να είναι τυποποιημένες σε όλες τις εκδόσεις, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη και μικρό «κοντέρ» (πέντε ιντσών;) εμπρός από τον οδηγό.
Ο κατασκευαστής εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα σιωπηλός ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Μιλάμε για ένα ηλεκτροκινητήρα των 120 kW ή 163 PS. Αλλά είναι στον τομέα της μπαταρίας που θα μπορούσε το Nammi 01 θα μπορούσε να κάνει τη διαφορά.
Η Dongfeng έχει κάνει ήδη αναφορά για μια μπαταρία νατρίου, τύπου στερεάς κατάστασης. Δεν υπάρχουν όμως πληροφορίες ούτε για τον προμηθευτή ούτε για τη χωρητικότητα. Το μόνο που ανακοινώνεται είναι ένα νούμερο: 8 λεπτά για φόρτιση που ισοδυναμεί με 200 km αυτονομίας…