MG Cyberster, αυτή είναι η τιμή του ηλεκτρικού ρόουντστερ

MG Cyberster, αυτή είναι η τιμή του ηλεκτρικού ρόουντστερ

Το MG Cyberster που ντεμπουτάρισε πριν από αρκετούς μήνες, παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Guangzhou. Και αποκαλύφθηκε η τιμή του βασικού μοντέλου της γκάμας

Το MG Cyberster, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood τον Ιούλιο, στη συνέχεια στην Σαλόνι Αυτοκινήτου του Chengdu τον Αύγουστο και στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο.

Το MG Cyberster λοιπόν, τέσσερις μήνες ύστερα από το ντεμπούτο του είναι τελικά διαθέσιμο για παραγγελία. Στο Σαλόνι του Guangzhou, τη δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Κίνα, το 100% ηλεκτρικό ρόουντστερ προκάλεσε μεγάλη αίσθηση. Η κινεζική φίρμα δήλωσε ότι είχε ήδη λάβει 1.000 παραγγελίες σε περίπου πενήντα ημέρες, χωρίς καν οι πελάτες να γνωρίζουν την τιμή του.

Οι Κινέζοι για το βασικό MG Cyberster θα πρέπει να πληρώσουν το ισοδύναμο των 41.000 ευρώ, με την τιμή για την Ευρώπη να παραμένει ακόμα άγνωστη

MG Cyberster

Τώρα γνωρίζουμε ότι οι Κινέζοι θα πρέπει να πληρώσουν από 319.900 έως 359.800 γιουάν (μεταξύ 41.000 και 46.000 ευρώ) για να το αγοράσουν. Ανήκουσα από το 2005 στον κινεζικό γίγαντα της αυτοκινητοβιομηχανίας SAIC, η φίρμα MG ήθελε να τιμήσει την παράδοση και την ιστορία της στα ρόουντστερ. Ωστόσο, η εξίσωση δεν είναι τόσο απλή με τα επαναφορτιζόμενα αυτοκίνητα. Κι αν είναι λίγοι οι κατασκευαστές που διακινδυνεύουν να λανσάρουν ένα πραγματικό ηλεκτρικό κάμπριο, υπάρχει λόγος.

Οι ειδικοί στο θέμα πιστεύουν ότι ο σχεδιασμός των κάμπριο EV είναι εξαιρετικά περίπλοκος σε τεχνικό επίπεδο, ιδιαίτερα γι’ αυτά που φιλοξενούν τέσσερις στην καμπίνα. «Χρειάζονται περισσότερες μπαταρίες για να αντισταθμιστεί το πρόσθετο βάρος του μηχανισμού της κουκούλας ή της αναδιπλούμενης μεταλλικής οροφής και μεγαλύτερη δομική ακαμψία». Ακόμη και το 2023, τα πρότζεκτ για 100% ηλεκτρικά κάμπριο είναι σπάνια. Ο σχεδιασμός τέτοιων μοντέλων αντιπροσωπεύει «μια μεγάλη πρόκληση» για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

MG Cyberster

Παρόλα αυτά, το MG Cyberster θα έχει σύντομα κάποιους ανταγωνιστές, οι οποίοι ωστόσο υπόσχονται να είναι πιο ακριβοί. Υπάρχει φυσικά η Porsche Boxster και το Tesla Roadster που όμως θα αργήσει να λανσαριστεί. Η Maserati εργάζεται ήδη πάνω στην GranCabrio Folgore. Η σουηδική Polestar ετοιμάζει το λανσάρισμα του Polestar 6. Η Fisker σχεδιάζει επίσης να λανσάρει ένα ηλεκτρικό ρόουντστερ.

Επομένως, στο 100% ηλεκτρικό κινέζικο κάμπριο ανοίγεται εμπρός του μια εμπορική λεωφόρος. Το Cyberster θα κατασκευάζεται από τη SAIC στην Κίνα, πιθανότατα στο εργοστάσιο της Ningde, όπου συναρμολογείται και το ηλεκτρικό MG4. Αυτό το μεγάλο ρόουντστερ με διαστάσεις 4,5 x 1,9 x 1,3 m με τις εντυπωσιακές scissor door διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: RWD 501, RWD 580 και AWD 520. Στην «καλύτερη» διαμόρφωσή του, την RWD 580, το MG Cyberster μπορεί να φτάσει σε αυτονομία τα 580 km κατά τον κινεζικό κύκλο CATL.

MG Cyberster

Η πιο ισχυρή έκδοση του MG Cyberster, η AWD 520 -στη φωτογραφία με το κόκκινο αυτοκίνητο, επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 3,2”. Φοράει δε δύο μοτέρ που αποδίδουν συνδυαστικά 400 kW (150 kW εμπρός και 250 kW πίσω) με τη μέγιστη ροπή να είναι 725 Nm. Αυτή η έκδοση μπορεί θεωρητικά να καλύψει 520 km και κοστίζει περίπου 46.000 ευρώ. Στη βασική του έκδοση RWD 501, το MG Cyberster αποδίδει 231 kW και 475 Nm και μπορεί να καλύψει 501 km με μια φόρτιση.

Η MG διευκρινίζει ότι η οροφή μπορεί να ανοίγει σε 10 δευτερόλεπτα με ταχύτητα λιγότερο από 50 km/h. Μέσα στο αυτοκίνητο υπάρχει μια μάλλον ασυνήθιστη οθόνη εστιασμένη στον οδηγό κι ένα μεγάλο τιμόνι με τρεις ακτίνες. Κανένα τιμόνι yoke δεν φαίνεται στον ορίζοντα, εκτός και αν διατεθεί προαιρετικά στο μέλλον. Το μοντέλο δεν είναι τόσο μινιμαλιστικό όσο θα μπορούσε κάποιος να φανταστεί. Υπάρχουν πολλά φυσικά κουμπιά στον κεντρικό πίνακα, ενώ να πούμε ότι ο ενσωματωμένος υπολογιστής τροφοδοτείται από ένα τσιπ Qualcomm Snapdragon 8155.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube