Μελλοντική Citroën C5: Τα πρώτα δείγματα σχεδιασμού
Φωτογραφία από διαμορφωμένα τμήματα της μελλοντικής Citroën C5 αποκαλύπτει ενδιαφέροντα στοιχεία για το επερχόμενο οικογενειακό των Γάλλων που θα πρέπει να έχει μορφή μεταξύ μπερλίνας και στέισον.
Η Citroën επέστρεψε τελικά στις κατηγορίες της κλασικής «κούρσας». Έτσι, στην κόμπακτ κατηγορία, η φίρμα μόλις παρουσίασε την ολοκαίνουργια C4 που αναμένεται στις αντιπροσωπείες κατά το τέλος του έτους. Και οι Γάλλοι θα κλιμακώσουν αυτή την παρουσία το 2021 με ένα νέο οικογενειακό μοντέλο.
Μέχρι σήμερα, το μυστήριο παραμένει για το ποιο θα είναι το όνομα του αυτοκινήτου. Μπορεί να ονομάζεται C5 ή ακόμα και C6 στην περίπτωση που κατασκευαστής θα ήθελε να το τοποθετήσει ευκρινώς στην κορυφή της γκάμας του -πάνω από το C5 Aircross. Το αυτοκίνητο σήμερα έχει τον εσωτερικό κωδικό E43. Και η εξέλιξή του φαίνεται να έχει σημειώσει ικανοποιητική πρόοδο σύμφωνα με αυτήν την εικόνα που εμφανίστηκε στην Κίνα και ποστάρισε το Worldscoop.
Εάν και κανένα πρωτότυπο εξέλιξης δεν έχει ακόμη απαθανατιστεί στον δρόμο, εδώ έχουμε να κάνουμε γυμνά «κουτιά» του αυτοκινήτου. Και παρόλο που καλούμαστε να αναλύσουμε μια φωτογραφία μέτριας ποιότητας, η λήψη είναι πλούσια σε πληροφορία. Μπορούμε λοιπόν να μαντέψουμε ένα πολύ στρογγυλεμένο σχήμα του πίσω μέρους, το οποίο θα ταίριαζε σε ένα σχέδιο μεταξύ στέισον και μπερλίνας.
Ωστόσο, αυτή η εντύπωση μπορεί απλώς να ενισχύεται από τη γωνία της φωτογραφίας. Φαίνεται όμως ξεκάθαρο ότι ύστερα από τη νέα C4, που δανείζεται αισθητικά στοιχεία από τους κόσμους των κουπέ και των SUV, η Citroën θα υιοθετήσει για το νέο οικογενειακό μοντέλο της πρωτότυπο σχεδιασμό, προκειμένου να ξεχωρίσει έναντι του συντηρητικού ανταγωνισμού. Στην κατηγορία και στην αγορά των κλασικών οικογενειακών μοντέλων, αυτό το στοίχημα ακούγεται και μπορεί να είναι παρακινδυνευμένο... Αλλά κανείς δεν μπορεί να πει μετά βεβαιότητας ότι η επιστροφή σε μια «κλασικούρα» δεν είναι εξίσου παρακινδυνευμένη.
Στη φωτογραφία, βλέπουμε επίσης ότι τα πλαϊνά τζάμια θα εκτείνονται προς τα πίσω, σχεδόν μέχρι το τελάρο της πέμπτης πόρτας. Σχεδιασμός που έχει ήδη κάνει την εμφάνισή του στο πρωτότυπο Cxperience, όπου αποτελούσε μια σαφή αναφορά στη Citroën CX.
Εδώ χρειάζεται να κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στις αναφορές της γαλλικής εταιρείας σε κλασικά, εμβληματικά μοντέλα της που εμφορούνταν όμως από ρηξικέλευθη αισθητική. Αναφορές που ξεκίνησαν με τη ρετρό πρόκληση της ολοκαίνουργιας C4 που κλείνει το μάτι στη GS.
Κλείνοντας με τη φωτογραφία από την Κίνα, να παρατηρήσουμε ακόμη ότι τα φώτα χωρίζονται σε δύο τμήματα στα φτερά κι έτσι η φωτεινή υπογραφή της μελλοντικής Citroën C5 θα μπορούσε να σχηματίζει ένα «Υ» σε κάθε πλευρά.