Με υβριδικό σύστημα κίνησης το επόμενο Toyota GR86;

Με υβριδικό σύστημα κίνησης το επόμενο Toyota GR86;

Το νέο Toyota GR86 φημολογείται ότι θα διαθέτει τον τούρμπο τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων της Toyota, συνδυασμένο με υβριδικό σύστημα κίνησης.

Toyota GR86

Το Toyota GR86 δεύτερης γενιάς βρίσκεται στην αγορά μόλις τρία χρόνια, αλλά φημολογείται ότι ο Ιάπωνας κατασκευαστής ετοιμάζει ήδη τον αντικαταστάτη του, ο οποίος ενδέχεται να κυκλοφορήσει ακόμη και την επόμενη χρονιά.

Οι ίδιες φήμες αναφέρουν ότι το νέο μοντέλο αναμένεται να δεχθεί σημαντική αύξηση ισχύος και να αποκτήσει περισσότερα κοινά σημεία με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς GR της Toyota.

Συνολικά, το νέο Toyota GR86 αναμένεται να αποδίδει πάνω από 300 ίππους

Toyota GR86

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού Τύπου, το επόμενο GR86 αναμένεται να αποχωριστεί τον τρέχοντα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα 2,4 λίτρων και να υιοθετήσει τον τούρμπο τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων που χρησιμοποιείται στα GR Yaris και GR Corolla.

Αυτή η μετάβαση φαίνεται λογική, καθώς το υπάρχον GR86 αποδίδει μόλις 235 ίππους, ενώ τα δύο άλλα σπορ μοντέλα της Toyota βρίσκονται πιο κοντά στους 300 ίππους. Είναι κάπως ασυνήθιστο ένα από τα πιο καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα της Toyota να έχει τόσο μεγάλη διαφορά στην ισχύ σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Επιπλέον, δεν αποκλείεται η Toyota να προσθέσει ένα υβριδικό σύστημα στο νέο GR86, παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιείται στο νέο Toyota Land Cruiser Prado 250 Series.

Συνολικά, το νέο GR86 αναμένεται να αποδίδει πάνω από 300 ίππους, ενώ οι πληροφορίες λένε πως θα διατηρηθούν τόσο η αυτόματη όσο και η χειροκίνητη έκδοση με έξι ταχύτητες. Το μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αναμένεται επίσης να παραμείνει, όπως και στο τρέχον μοντέλο.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορούν φήμες για μετάβαση στον 3κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων από τα GR Yaris και GR Corolla. Ήδη από τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, είχαν αναφερθεί παρόμοιες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου ότι η Toyota θα εγκαταλείψει την κοινή πλατφόρμα με τη Subaru, επιλέγοντας μια κοντύτερη έκδοση του πλαισίου που χρησιμοποίει η Lexus στο IS.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube