Μάκρυναν τις BMW Χ5 για την Κίνα
Ύστερα από την Ευρώπη, η ανανεωμένη BMW X5 πάει στην Κίνα. Και μέχρι να φτάσει μάκρυνε, καθώς οι X5 xDrive30Li και xDrive 40Li μοιράζονται το μεταξόνιό τους με την X7.
Οι αλλαγές στην BMW X5 στην Κίνα είναι παρόμοιες με την ανανέωση που παρουσίασε το Μόναχο νωρίτερα εφέτος.
Τα κύρια χαρακτηριστικά λοιπόν παραμένουν οι κατά 35 χιλιοστά στενότεροι προβολείς (με τα φώτα ημέρας να δείχνουν προς τα έξω σαν βέλη), οι διάφορες εισαγωγές αέρα στους προφυλακτήρες και τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα πίσω φώτα.
Tα πόδια των πίσω επιβατών στην «κινεζική» BMW X5 έχουν 13 εκατοστά παραπάνω αέρα
Στο εσωτερικό, η διαφορά είναι η κυρτή οθόνη που κυριαρχεί πλέον στο ταμπλό. Οι Κινέζοι θα επωφεληθούν από μια ενημερωμένη έκδοση του λειτουργικού συστήματος της BMW (8.5 αντί για 8.0), αλλά και εδώ η διαφορά φαίνεται να καταλήγει σε αμελητέα ουσία.
Τελικά όμως είναι το επίθημα «L» που κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια ευρωπαϊκή και μια κινεζική BMW X5. Διότι αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ στην Κίνα το πόσο άνετα νιώθεις στο πίσω κάθισμα. Με άλλα λόγια αποτελεί κρίσιμο σημείο πώλησης.
Τι κι αν μια BMW X5 είναι SUV; Σαφώς και ένας τέτοιος τύπος αμαξώματος δεν αποτελεί εξαίρεση στη σινική αγορά. Αν μπορούσαν οι Κινέζου θα έβαζαν πίσω κάθισμα σε ό,τι σούπερκαρ και hypercar κυκλοφορεί στο πλανήτη!
Η ανανεωμένη BMW X5 λοιπόν, μάκρυνε το μεταξόνιό της στα 3.105 mm ειδικά για την Κίνα, δηλαδή μοιράζεται το πάτωμα με την BMW X7. Έτσι, τα πόδια των πίσω επιβατών έχουν 13 εκατοστά παραπάνω αέρα.
Αν ο πλούσιος Κινέζος αποφασίσει να πάρει το τιμόνι ο ίδιος, έχει την επιλογή να έχει στο μηχανοστάσιο της X5 είτε έναν δίλιτρο 4κύλινδρο με 258 άλογα και 400 Nm (xDrive30Li) είτε έναν 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά με 380 ίππους και 520 Nm (xDrive40Li).
Και οι δύο κινητήρες υποβοηθούνται από ένα ήπιο υβριδικό 48βολτο ηλεκτρικό σύστημα και στέλνουν τη ροπή τους τέσσερις τροχούς μέσω του ολοκαίνουργιου 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic Sport.