Καινούργιο DS 4 Crossback για το 2020
Η γαλλική φίρμα βρίσκεται ήδη σε τροχιά ανανέωσης και σύστασης μιας νέας γκάμας που να ανταποκρίνεται με ανταγωνιστικότητα στον premium χαρακτήρα της.
Καθώς η γαλλική φίρμα πολυτελείας αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή των DS 4 και DS 4 Crossback, μελετά ήδη την αντικατάστασή τους.
Η καινούργια γενιά των DS 4 και DS 4 Crossback θα λανσαριστεί το 2020 και θα είναι καλύτερα διαφοροποιημένη μεταξύ τους, μια πραγματική μπερλίνα από τη μία και ένα κανονικό SUV από την άλλη.
Με την άφιξη του DS 7 Crossback, η πολυτελής φίρμα DS Automobiles επέδειξε όλη την έκταση του ταλέντου της. Αυτό το μεγάλο SUV δείχνει την κατεύθυνση που θα ακολουθήσει ο Γάλλος κατασκευαστής που έχει σκοπό να δημιουργήσει καινούργια μοντέλα, διατηρώντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο παρουσίασης και φινιρίσματος που είδαμε στο DS 7 Crossback. Και το λάκτισμα της νέας εποχή; είναι πολύ κοντά, καθώς μέσα στο 2018 θα λανσάρει το DS 3 Crossback, ένα αστικό SUV/crossover που θα ενισχύσει τις πωλήσεις της DS.
Το 2019, με τη βοήθεια μιας μεγάλης μπερλίνας, η γκάμα της DS θα διευρυνθεί. Αυτή που θα μπορούσε να ονομάζεται DS 7, DS 8 ή DS 9 θα γίνει η αιχμή του δόρατος της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ειδικότερα και γενικότερα. Αλλά θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2020 για να λανσαριστούν τα νέα DS 4 και DS 4 Crossback. Δύο μοντέλα που θα είναι για τα καλά διαφοροποιημένα αυτή τη φορά. Από τη μία πλευρά θα βρείτε 5πορτη μπερλίνα αλά Sportback και από την άλλη ένα επιβλητικό SUV που θα τα βάλει στην αγορά με το επερχόμενο και μεγαλύτερο Audi Q3 και την BMW X1.
Το DS 4 Crossback θα πατά, όπως εξάλλου και η μπερλίνα DS4, σε μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας EMP2, με μήκος που αναμένεται να είναι γύρω από τα 4,35 m. Για το κόμπακτ SUV της, η DS Automobiles δεν θα αγνοήσει τα μέσα και θα πρέπει να το εφοδιάσει με την γκάμα των κινητήρων του DS 7 Crossback, καθώς και το μεγαλύτερο μέρος του σε εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας. Συστατικά απαραίτητα για να αντιμετωπίσει ένα γερμανικό ανταγωνισμό, πολύ καλά εδραιωμένο στην κατηγορία. Χρειάζεται ισχύ, επιδόσεις πρώτης γραμμής και ένα στιλ που, χωρίς να είναι κραυγαλέα πρωτότυπο, πρέπει να είναι αναγνωρίσιμο με την πρώτη ματιά.
Εκτός από τους βενζινοκινητήρες και τους τουρμποντίζελ, με εύρος 130 έως 225 PS για τους πρώτους και 120-180 PS για τους δεύτερους, το μελλοντικό DS4 Crossback θα έχει το δικαίωμα, όπως και ο μεγάλος αδερφός του, σε έναν επαναφορτιζόμενο, υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό θα αποτελείται από ένα μπλοκ βενζίνης και δύο ηλεκτρoμοτέρ τοποθετημένα, ένα στον εμπρός και ένα στον πίσω άξονα που σε συνδυασμό θα αποδίδουν γύρω από τα 300 άλογα. Χάρη σε αυτό το σύστημα κίνησης, το DS 4 Crossback θα είναι σε θέση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά από 50 έως 60 km και συν τοις άλλοις θα επωφελείται, όταν αυτό καθίσταται αναγκαίο, από τετρακίνητη μετάδοση.
Στην καμπίνα, το DS 4 Crossback θα πρέπει να είναι τόσο πρωτότυπο όσο είναι και το DS 7 Crossback. Ίσως παραλείψει κάποια στοιχεία από το στιλ του τελευταίου για να είναι λίγο πιο «νηφάλιο». Ωστόσο, θα περιλάβει προφανώς όλον τον εξοπλισμό άνεσης θα έχει επίσης σθεναρή υποστήριξη στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.
Το νέο DS 4 Crossback αναμένεται να λανσαριστεί κατά τη διάρκεια του 2020, με εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης τις 26.000 ευρώ και προφανώς για εθνικούς λόγους θα είναι ένα από τα αστέρια του Mondial de l’Automobile 2020, στο Παρίσι. Και οπωσδήποτε, στο πλευρό του στο σταντ της DS Automobiles θα βρίσκεται η μπερλίνα DS 4.
Στις φωτό απεικονίζεται πρωτότυπο Wild Rubis του 2013