Ισχυρότερο το νέο Audi S3, θα έχει ακόμα και drift mode
Το Audi S3 θα έχει 333 PS και κάμποσα τρικ για ακόμα περισσότερη οδηγική ευχαρίστηση.
Η Audi κυκλοφόρησε τις πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου Audi S3, με δύο αμαξώματα, μπερλίνα και χάτσμπακ.
Δεν πρόκειται για απλό facelift, αφού εκτός από τη βελτιωμένη απόδοση και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, το νέο μοντέλο δανείζεται τεχνολογία από το RS3.
Σε αντίθεση με τα καμουφλάζ που έχουν συνήθως τα πρωτότυπα εξέλιξης, το ανανεωμένο Audi S3 επαφίεται σε ένα πάντρεμα αποχρώσεων του γκρι με το πορτοκαλί για μην αποκαλύψει όσα η Audi δεν θέλει να δούμε.
Ταχύτερο και πιο υπερστροφικό. Το τελευταίο θερμικό Audi S3 θα είναι το καλύτερο της Ιστορίας
Ωστόσο, λίγα μένουν στη φαντασία του θεατή. Μια ενημερωμένη μάσκα, πιο επιθετικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, επανασχεδιασμένοι προβολείς και πίσω φώτα αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των αναμενόμενων σχεδιαστικών αλλαγών.
Τι γίνεται όμως με τα μηχανικά μέρη; Καταρχάς, η ισχύς έχει αυξηθεί στα 333 PS κι η ροπή στα 420 Nm. Μπορεί και πάλι η τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, αλλά το νέο Audi S3 είναι πιο γρήγορο μέχρι εκεί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Drag Race: Audi S3 vs BMW M135i vs Mercedes-AMG A35 [video]
Το 0-100 km/h πραγματοποιείται σε 4,7", ένα δέκατο γρηγορότερα από το τρέχον μοντέλο. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τις 2.100-5.500 rpm, αλλά οι αλλαγές με τέρμα γκάζι διαρκούν τον μισό χρόνο σε σχέση με σήμερα.
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι το νέο Audi S3 θα κληρονομήσει τον καταμερισμό της ροπής στον πίσω άξονα από το RS3, επιτρέποντας κάτι ανάλογο με αυτό που το μεγαλύτερο μοντέλο αποκαλεί drift mode. Παρ' ότι η Audi επιλέγει να μην το κατονομάσει έτσι.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi S3 Sportback S tronic 310 PS
Η Audi δεν το αποκαλεί Torque Rear όπως κάνει στο RS3, αλλά υπόσχεται ότι το νέο S3 θα είναι σημαντικά «πιο ευχάριστο κι υπερστροφικό».
Το S3 θα γυρίζει πιο ευχάριστα την ουρά του και για έναν λόγο ακόμα: Η μπροστινή ανάρτηση έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να έχει 1,5 μοίρα περισσότερο αρνητικό κάμπερ, κάτι που θα κρατά τη μούρη βιδωμένη στο οδόστρωμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Drag Race: Το νέο Audi S3 Sportback αντιμέτωπο με την προηγούμενη γενιά [video]
Στο υπόλοιπο ρεπερτόριο περιλαμβάνονται νέα κρεμαγιέρα, δύο νέες επιλογές ελαστικών της Falken, διάστασης 235/35 R19. Αλλά και νέες ρυθμίσεις στο ESC ώστε να μπορούμε να κουβαλήσουμε περισσότερη φόρα στη στροφή, αφού το σύστημα θα παρεμβαίνει διακριτικά φρενάροντας τους εσωτερικούς τροχούς.
Τα εμπρός δισκόφρενα είναι πλέον παχύτερα κατά 4 mm, τώρα στα 34 mm, ενώ έχουν διάμετρο 357 mm και συνδυάζονται με διπίστονες δαγκάνες.
Το ενημερωμένο Audi S3 έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί επίσημα αργότερα μες στη χρονιά και θα ακολουθήσει το ανανεωμένο RS3 με περισσότερους από 400 ίππους. Τελευταίος χορός πριν την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.