Η νέα Bentley Flying Spur βγήκε από τη γραμμή παραγωγής
Φορά τον 6λιτρο διτούρμπινο κινητήρα W12 TSI που αποδίδει μέγιστη ισχύ 635 PS και μέγιστη ροπή 900 Nm.
Το πρώτο αυτοκίνητο της τρίτης γενιάς της Bentley Flying Spur βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Crewe της Μ. Βρετανίας.
Το εμβληματικό Grand Tourer της Bentley για να φτάσει στο σημείο αυτό πέρασε σε προηγουμένως από μια σειρά δοκιμών που μπορεί να χαρακτηριστεί σαν η πιο εξαντλητική. Πάνω από 1.600.000 km διανύθηκαν στο στάδιο της εξέλιξης του μοντέλου, από 142 πρωτότυπα που πέρασαν από 18 χώρες για να πάρουν οι μηχανικοί δεδομένα από όλες τις πιθανές συνθήκες.
Έτσι το αυτοκίνητο κινήθηκε σε περιβάλλοντα με θερμοκρασίες από τους -34 έως και +48 βαθμούς Κελσίου και σε υψόμετρο από 61 έως και 4.300 μέτρα.
Από τα παραπάνω χιλιόμετρα τα 322.000 πραγματοποιήθηκαν σε πίστες, την ώρα που σε προσομοιώσεις η απόσταση που καλύφθηκε ισοδυναμεί 41 φορές το γύρο της γης.
Η Flying Spur τρίτης γενιάς μεγάλωσε (5,32 m) και ενισχύθηκε σε τεχνολογία ασφάλειας, καθώς προορίζεται να κοιτάζει αφ’ υψηλού στην αγορά στις «βελτιώσεις» της AMG και της Maybach στην S-Class.
Η νέα Flying Spur ακολουθεί τον επανασχεδιασμό της κουπέ και καμπριολέ Continental GT, με τις οποίες η βρετανική μπερλίνα είναι στενά συνδεδεμένη. Στην ουσία της θα λέγαμε ότι πρόκειται για μια 4θυρη Continental, αν και επίσημα δεν αναφέρεται καμία σχέση ανάμεσα στα δύο μοντέλα.
Το αυτοκίνητο πατά πάνω στην ίδια πλατφόρμα MSB με την Porsche Panamera, όπως και η Continental GT, με πιο αθλητική και σπορ εμφάνιση. Το μέγεθός της, όπως είπαμε, έχει μεγαλώσει, κερδίζοντας σε μεταξόνιο 12,7 πόντους έναντι της δεύτερης γενιάς, φτάνοντας πλέον οι δύο άξονες να απέχουν μεταξύ τους 3,2 m.
Την κίνηση της μεγάλης, σπορ βρετανικής μπερλίνας έχει αναλάβει ένας 6λιτρος διτούρμπινος κινητήρας W12 TSI που αποδίδει μέγιστη ισχύ 635 PS και μέγιστη ροπή 900 Nm. To θηριώδες μοτέρ συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο σασμάν της ZF και εκτοξεύει τη Flying Spur από στάση στα 100 km/h σε 3,8” και σε μάξιμουμ ταχύτητα 333 km/h.
Παράλληλα με το μόνιμο σύστημα τετρακίνησης που υπήρχε και στην απελθούσα γενιά, η νέα Flying Spur διαθέτει και ένα σύστημα με συμπλέκτη και στέλνει όλη τη ροπή στον πίσω άξονα και, όταν χρειάζεται, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες και την πρόσφυση, στέλνει ροπή και στον εμπρός άξονα, δημιουργώντας έτσι ενεργή τετρακίνηση.
Οι μεγαλύτερες αγορές για τη Flying Spur είναι οι ΗΠΑ, στη συνέχεια η Κίνα, ύστερα η Ευρώπη και μετά η Βρετανία.