Η Lamborghini δεν χρειάζεται την Audi για να εξελίξει το διάδοχο της Huracán

Η Lamborghini δεν χρειάζεται την Audi για να εξελίξει το διάδοχο της Huracán

Η υψηλή κερδοφορία των τελευταίων ετών καθιστά τη Lamborghini ικανή να επωμιστεί όλο το κόστος εξέλιξης για την επόμενη γενιά του μικρού μοντέλου της.

Μέχρι σήμερα η μικρότερη Lamborghini με το σούπερκαρ της Audi ακολουθούσαν βίους παράλληλους. Για την ακρίβεια η Gallardo με το πρώτο R8 είχαν πολλά κοινά ενώ η Lamborghini Huracán με το δεύτερο R8 ήταν ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με τα ίδια (κατά κανόνα) μηχανικά μέρη.

Οπότε εν πολλοίς οι διαφορετικές ρυθμίσεις του κάθε κατασκευαστή φρόντιζαν για τη διαφοροποίηση στον χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Όμως η νέα γενιά της μικρής Lamborghini θα σπάσει αυτή την παράδοση καθότι η γερμανική εταιρεία έχει αποφασίσει να μην εξελίξει τρίτη γενιά του Audi R8 με θερμικό κινητήρα.

Για τη νέα μικρή Lamborghini θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα κινείται από ένα νέο σύστημα plug-in hybrid με μοτέρ V8 και δύο τούρμπο να συνεργάζονται με ηλεκτροκινητήρα.

Η απόφαση αυτή δεν είναι κάτι που θέτει το μέλλον του ιταλικού σούπερκαρ σε κίνδυνο, αφού στέλεχος της εταιρείας από τη Sant’Agata δήλωσε πως δεν χρειάζεται η συμβολή της Audi για αυτό το πρότζεκτ.

Η οικονομική ευμάρεια που έχουν εξασφαλίσει στην εταιρεία τα κερδοφόρα τελευταία χρόνια είναι αρκετή για να υποστηρίξει την απαιτούμενη επένδυση. Και προφανώς πίσω από αυτή την κερδοφορία δεν κρύβεται τίποτα άλλο από τη Lamborghini Urus. Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της Lamborghini με 9.233 πωλήσεις, εκ των οποίων οι 5.367 αφορούσαν στο τεράστιο SUV που έχει πολύ στενούς δεσμούς με το Audi Q8.

Lamborghini Huracan Performante

«Από τη στιγμή που είμαστε τόσο κερδοφόροι τα τελευταία χρόνια, έχουμε πάρει το πράσινο φως για να προχωρήσουμε μόνοι μας αυτό το πρότζεκτ. Από την μια πλευρά, το να είσαι μέλος ενός ομίλου σαν το Volkswagen Group έχει το καλό ότι μοιράζεσαι τεχνολογία που σε μεγάλο βαθμό είναι δοκιμασμένη.

Όμως από την άλλη, το να μπορείς να εξελίσσεις μόνος σου αυτό που χρειάζεσαι σου δίνει πολύ μεγαλύτερη ευελιξία και τη δυνατότητα να σχεδιάσεις αυτό που ταιριάζει ιδανικά στο DNA της Lamborghini. Είναι πιο δύσκολο και απαιτεί τεράστιους πόρους, αλλά είμαστε πλέον έτοιμοι να υποστηρίξουμε μόνοι μας το κόστος R&D», δήλωσε στέλεχος της εταιρείας σε Αυστραλούς δημοσιογράφους.

Οπότε στην πραγματικότητα, μιλάμε για ένα μοντέλο που θα εξελίξει η Lamborghini αποκλειστικά με τους δικούς της όρους, χωρίς συμβιβασμούς. Θα χρησιμοποιεί νέα πλατφόρμα ειδικά εξελιγμένη για την ιταλική εταιρεία και -τουλάχιστον αρχικά- καμία άλλη του ομίλου δε θα έχει πρόσβαση σε αυτή. Ωστόσο αυτός ο προγραμματισμός δεν αποκλείεται να ανατραπεί στο μέλλον.

Προς το παρόν πάντως καμία επίσης πληροφορία δεν έχει διαρρεύσει σχετικά με τη νέα μικρή Lamborghini. Θα πρέπει ωστόσο να θεωρείται δεδομένο ότι θα κινείται από ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα με V8 κινητήρα βενζίνης και δύο τούρμπο να συνεργάζονται με ηλεκτροκινητήρα, ενώ φήμες κάνουν λόγο και για το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που έχουμε δει στη Revuelto.

Όσο για το πότε θα δούμε το νέο μοντέλο, όλα δείχνουν το τέλος του 2024. Μέχρι τότε θα έχει τερματιστεί και η παραγωγή της Lamborghini Huracán, αφού θα έχουν ικανοποιηθεί και όλες οι παραγγελίες της Huracán που έχουν ήδη ληφθεί.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube