Honda CR-V: Έτοιμο το υβριδικό μοντέλο για την Ευρώπη

Honda CR-V: Έτοιμο το υβριδικό μοντέλο για την Ευρώπη

Η Honda αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του υβριδικού CR-V, με δίλιτρο βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρομοτέρ. Οι παραδόσεις ξεκινούν αρχές 2019.

Η πέμπτη γενιά του CR-V, που δοκιμάσαμε πρόσφατα στο εξωτερικό, αναμένεται στις εκθέσεις της Honda με βενζινοκινητήρα 1.500 κυβικά και 173 άλογα. Αλλά εκείνο το μοντέλο της γκάμας που αναμένεται να κάνει στράκες στην Ευρώπη είναι η υβριδική έκδοση.

Οι καλές ειδήσεις για την Ευρώπη είναι ότι το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει τον Οκτώβριο με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στην αρχή του χρόνου. Για την Ελλάδα αναμένουμε από την αντιπροσωπεία ενημέρωση σχετικά με την άφιξη και για τα δύο μοντέλα.

Honda CR-V Hybrid 2018

Μέχρι τότε, ας πάρουμε μια ιδέα για το εστί το υβριδικό CR-V. Το μεσαίο crossover της Honda λοιπόν κινείται από το συνδυασμό ενός δίλιτρου βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρομοτέρ που σε συνδυασμό αποδίδουν 184 άλογα και 32,1 kgm. To αυτοκίνητο έχει μονή, σταθερή σχέση μετάδοσης, η οποία δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των κινούμενων μερών για πιο ομοιογενή μεταφορά ροπής.

Honda CR-V Hybrid 2018

Ο οδηγός «έχει» τρεις οδηγικές ρυθμίσεις όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας. Καταρχήν, ο ηλεκτρικός κινητήρας που μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά, χάρη στην ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου, αλλά σε μικρή απόσταση. Στη συνέχεια υπάρχει η υβριδική λειτουργία, όπου ο βενζινοκινητήρα 2.0 τροφοδοτεί τον δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί ως γεννήτρια, φορτίζοντας την μπαταρία. Σε αυτή τη ρύθμιση, οι τροχοί εξακολουθούν να γυρίζουν τον ηλεκτροκινητήρα. Τέλος, υπάρχει η θερμική λειτουργία, όπου ο η βενζινοκινητήρας κινεί απευθείας τους τροχούς.

Honda CR-V Hybrid 2018

Το υβριδικό CR-V επιλέγει αυτόματα την καταλληλότερη λειτουργία, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, με την αλλαγές από mode σε mode, η Honda να υπόσχεται ότι είναι ανεπαίσθητες. Τα καλά νέα εδώ είναι ότι το υβριδικό CR-V αφήνει την επιλογή μεταξύ δύο ή τεσσάρων κινητήριων τροχών στον οδηγό.

Η τιμή για την ελληνική αγορά δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή, αλλά με την παραδοχή ότι η εκτιμώμενη τιμή για το θερμικό 1.500άρι θα είναι γύρω από τις 40.000 ευρώ, εκτιμούμε ότι για το υβριδικό θα είναι ανάμεσα στις 45 με 50 χιλιάδες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube